گوشی شیائومی Mi 7

شیائومی Mi 7 در گیک‌بنچ رویت شد؛ پرچمداری مجهز به اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم

نزدیک‌ترین و مهم‌ترین رویداد پیش روی شیائومی مربوط به رونمایی از گوشی شیائومی Mi Mix 2S است که تا دو هفته دیگر رسما معرفی خواهد شد. پرچمداری کم‌حاشیه و مجهز به اسنپدراگون 845 که به نوعی می‌توان آن را چشم امید این کمپانی چینی به شمار آورد. اندکی پس از این واقعه، پرده‌ها از روی پرچمداری دیگر کنار می‌رود و شاهد رونمایی از گوشی شیائومی Mi 7 خواهیم بود.

گوشی شیائومی Mi 7

آن‌طور که در اخبار گذشته دیدیم، هر دو پرچمدار نام‌برده شده از مدرن‌ترین تراشه موبایلی کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 بهره می‌برند. تراشه‌ای که در بنچمارک‌ها خصوصا گیک‌بنچ با کد SD845 ظاهر می‌شود. به تازگی دیوایسی از شیائومی با عنوان Xiaomi Dipper در بنچ‌مارک گیک‌بنچ ظاهر شده و قدرت پردازشی آن مورد سنجش قرار گرفته است. با توجه به مشخصات درج شده حدس زده می‌شود این دیوایس همان گوشی شیائومی Mi 7 باشد.

اصولا شیائومی اسم رمز محصولات سری Mi را از بین برج‌ها و صورت‌های فلکی انتخاب می‌کند و از آن‌جایی که کلمه Dipper می‌تواند اشاره‌ای به صورت فلکی دب اکبر باشد، پس می‌توان این ادعا را مورد پذیرش قرار داد که دیوایس مورد نظر ما همان گوشی شیائومی Mi 7 باشد. برای اثبات این ادعا می‌توان به گوشی‌های شیائومی Mi 6، شیائومی Mi 5S و شیائومی Mi 5 اشاره کرد که به ترتیب دارای اسم رمز‌های Sagit (برج قوس، آذر)، Capricorn (برج جدی، دی) و Gemini (برج جوزا، خرداد) بودند.

همان‌گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این گجت به تراشه اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم و البته سیستم‌عامل اندروید 8 اوریو مجهز شده است. این دیوایس توانست در بخش تک‌هسته و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 2449 و 8305 را کسب کند. پیش از این شنیده بودیم که شیائومی و کوالکام در راستای بهینه سازی عملکرد این پردازنده با یکدیگر همکاری خواهند کرد. به هر حال امتیازهای درج شده نشان می‌دهد که این پرچمدار عملکرد بسیار خوبی را رقم خواهد زد.

فایل‌های مرتبط با فرم‌ور شیائومی Mi 7 نشان داد که این گوشی به یک نمایشگر امولد مجهز شده و از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن بهره‌مند خواهد بود. در شایعات اخیر ادعا شده بود که این نمایشگر اندازه‌ای 6.01 اینچی داشته و توسط سامسونگ تولید خواهد شد. علاوه بر این اعلام شده بود این گوشی پرچمدار از طراحی مشابه با آی‌فون X برخوردار بوده که در بالای نمایشگر آن، برشی برای قرارگیری دوربین سلفی، اسپیکر و دیگر اجزای مهم ایجاد شده است.

برخی منابع نیز از به‌کارگیری حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر در این گجت سخن به میان آورده بودند که البته چندان به حقیقت نزدیک نیست. هم‌چنین اعلام شده بود که مانند آی‌فون X، شاهد وجود قابلیت شارژ بی‌سیم 7.5 واتی در این هندست خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود که شیائومی این دستگاه را اواخر خردادماه سال آینده معرفی کند.

7 در مورد “شیائومی Mi 7 در گیک‌بنچ رویت شد؛ پرچمداری مجهز به اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم”

  1. عرفان مهرویی

    پرچمدار یعنی وی 30 پلاس ال جی . این اسم رو برای برندهایی مثل شیائومی خراب نکنید. حالا اینا چین پرچمدار داشته باشند

  2. @نگین
    اتفاقا گوشیهای هواوی,وان پلاس,شیایومی هم ظاهر جذابی دارن و هم رابط کاربری,اصلا تو تخیلاتت هم رابط miui رو نمیتونی حدس بزنی چی هستش تقصیری هم نداری بابات بهت پول تو جیبی داده رفتی آیفون خریدی اولین و آخرین گوشیت شده آیفون الان خوبه منم بگم سیستم عامل ios بدردنمیخوره سیستم عامل بسته و بدون کاربرد,فقط در حد یه الو خداحافظ با قابلیت نصب برنامه های ads و بدردنخور با یه ظاهر کسل کننده و تکراری و بینهایت ساده و بدون قابلیت دستکاری و تغییر ظاهر و با کلی باگ و بی روح,حداقل ما تو اندروید علاوه برکلی کارایی هرموقع از رابط کاربری خسته بشیم یه لانچر نصب میکنیم گوشی دگرگون میشه گوشی روت میکنیم کلی کارایی اضافه میشه گوشی آنلاک میکنیم رام کاستوم نصب میکنیم برنامه و بازی میخواهیم نصب کنیم راحت همه چی نصب میکنیم بدون نیاز به گوگل پلی,حداقلش بهمون احترام گذاشتن زبان گوشی رو میشه فارسی کنیم هرچند که من به شخصه ترجیح میدم انگلیسی باشه شما تا همین چندوقت پیش کیبرد فارسی نداشتید قبل از ios 9 شما تو ios همش چشم انتظارید اپل یه قابلیت اضافه کنه تا حداقل بشه کارایی که تو اندروید بوده رو نصف و نیمه بیاد تو ios مثل فایل منیجر ,تو ios به اطلاعات داخل گوشی با خود گوشی دسترسی نیست و قابل جابجایی و تغییرنام و غیره نیست ما تو اندروید راحت دانلود میکنیم adm رو نصب میکنیم راحت مدیریت دانلود میکنیم ما تو اندروید خیلی راحت با زاپیا و شرایت آهنگ جابجا و گوش میکنیم آخه شما بدبختها چه چیزی تو ios دارید هی میایید کل کل میکنید

  3. شرکتایی مثل هواوی وان‌پلاس شائومی نه ظاهر جذابی دارن نه رابط کاربری کاربر پسندی همچنین کلی کپی میکنن از اپل توی رابطشون.وان‌پلاس که کلا اندروید خام میده و دوربین و ظاهر معمولی خب معلومه قیمتش میاد پایین

    1. وان پلاس سخت افزاری قوی داره و رابط کاربری گوگل و شیائومی هم Miui که خیلی جذابتره. سلیقه رو 😀

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH