برنامه سامسونگ برای فروش 43 میلیون دستگاه گلکسی S9 و S9 پلاس

چندی پیش سامسونگ ادعا کرد که فروش نهایی برادران گلکسی S9 بهتر از پرچمدار سال گذشته این کمپانی خواهد بود. با آن‌که در خبرهای اخیر خواندیم که پیش‌فروش کهکشانی‌های جدید چندان موفقیت‌آمیز نبوده است، اما با توجه به برنامه‌ریزی سامسونگ برای فروش 43 میلیون نسخه از گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در سال 2018 متوجه می‌شویم که کره‌ای‌ها همچنان بر ادعاهای خود پایبندند.

نشریه کره‌ای The Bell گزارش داده که سامسونگ این هدف‌گذاری را به تامین‌کنندگان قطعات خود ابلاغ کرده است. سامسونگ انتظار دارد که 12 میلیون دستگاه گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس طی سه ماهه نخست سال 2018 از کارخانه‌های تولید کننده خارج شود. برای سه ماهه دوم نیز انتظارات روی عدد 13 میلیون واحد متمرکز شده و بالاخره برای سه ماهه سوم و پایانی سال، سامسونگ ارقام 10 و 8 میلیون واحدی را پیش‌بینی کرده است.

البته این احتمال وجود دارد که ارقام ذکر شده به هر دلیلی با افزایش روبرو شود. با آن‌که این ارقام اندکی بیش‌تر از رقم ذکر شده 41 میلیونی برای گلکسی S8 و نسخه پلاس در سال 2017 است اما هم‌چنان کم‌تر از رکورد 48 میلیونی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge در سال 2016 به شمار می‌رود. بد نیست بدانید موسسه تحقیقاتی کانترپوینت، فروش بین 40 تا 43 میلیونی را برای کهکشانی‌های جدید سامسونگ در سال 2018 پیش‌بینی کرده بود.

اخیرا در خبرها خواندیم که طبق گزارشات فروشندگانی که عاملین فروش گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس بوده‌اند، پیش‌فروش پرچمدار امسال سامسونگ به همان قدرت گلکسی S8 سال گذشته نبوده است. به علاوه، طبق آمارهای منتشر شده در ماه‌های اخیر مشخص شد که میزان کلی فروش جهانی اسمارت‌فون‌ها در سه ماهه پایانی سال 2017 با کاهش روبرو شده است. گارتنر درخصوص این قضیه اعلام کرد که فروش جهانی بازار اسمارت‌فون‌ها برای نخستین بار در سال‌های اخیر افت کرده است.

سامسونگ برای ارج نهادن به مشتریان وفادار خود، برای کاربران کره‌ای گلکسی S8 که گوشی خود را با پرچمدار جدید تعویض کنند تا 90 دلار تخفیف در نظر گرفته است. برخی تحلیل‌‌گران نیز بر این باورند که سامسونگ در بازار ایالات متحده از شیوه “یکی بخرید، یکی هم رایگان هدیه بگیرید” استفاده خواهد کرد که پیش از این هنگام فروش گلکسی S7 شاهد به‌کارگیری این ترفند بودیم.

5 در مورد “برنامه سامسونگ برای فروش 43 میلیون دستگاه گلکسی S9 و S9 پلاس”

  1. فروش زیاد تر یا کمتر ربطی به کیفیت یک محصول نداره و شما چشاتو بستی و نمیبنی بقیه شرکت ها هیچ نواوری ندارن ولی سامسنوگ یک نواوری جالب در دوربین داشت و اونم تغییر دیافراگم هست ک اولین باره در گوشی های هوشمند دنیا قرار داده شده و به حرف مشتری هاش گوش میکنه و هرچی ک میخواستن رو درون گلکسی اس 9 قرار داده

    کلا فروش گوشی های پرچمدار توی دنیا افت داشته چون دیگ اختلاف بین یک پرچمدار با یک میان رده خوب کم شده و برای همین خیلی ها ک نیاز به یک پرچمدار ندارن با قیمت خیلی مناسب تر یه میان رده خوب رو انتخاب میکنن . اگ به فروش ایفون ۱۰ هم دقت کنی میبنی انتظار فروش خیلی بالاتر بود

  2. هرچی پیش میره فروشش داره کمتر میشه این یعنی این که خیلی کیفیتش اومده پایین نواوری دیگه نداره گوشی هاش

    1. کلا همهشون همینن فقط نوکیاس که داره پیشرفت خوبی میکنه بین همشون اونم چون تازه دوباره برگشته بایدم تلاش بیشتری کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH