بهترین بازی‌های اندروید - best android games

با بهترین بازی‌های اندروید برای تعطیلات نوروز آشنا شوید

تنها چند روز به پایان آخرین ماه سال جاری باقی مانده و تقریبا همه افراد برنامه ویژه‌ای را برای گذراندن اوقات فراغت خود در تعطیلات درنظر گرفته‌اند. تعطیلات نوروز یکی از بهترین فرصت‌ها برای تجربه سرگرمی‌ها و بازی‌های مختلف و دور شدن از دغدغه‌های کاری و دانشجویی است. به همین خاطر در این مقاله تصمیم گرفتیم تا بهترین بازی‌های اندروید برای تعطیلات نوروز را برای شما همراهان گرامی آی‌تی‌رسان معرفی نماییم.

مسلما بازی‌های اندرویدی بسیاری در مارکت‌ها وجود دارند که می‌توانند در این لیست قرار بگیرند اما بیشتر سعی شده بازی‌های اندروید محبوب و با ژانرهای متفاوت را در این مقاله خاطر نشان کنیم. قبل از این‌که برویم سراغ اصل مطلب باید اشاره کرد که رتبه‌بندی زیر کاملا اتفاقی بوده و نشان از برتری یک بازی نسبت به بازی‌های دیگر ندارد.

1. بازی Assassin’s Creed Pirates

بهترین بازی‌های اندروید - Assassin's Creed Pirates

بازی معروف Assassin’s Creed در دنیای بازی‌های کامپیوتر طرفداران بسیاری دارد و چند سالی می‌شود که نسخه‌های متفاوت آن برای گوشی‌های اندرویدی نیز عرضه شده است. نسخه دزدان دریایی این بازی محبوب را می‌توان نقطه عطفی در دوران استودیوی بازی‌سازی دانست چراکه در این بازی مجموعه‌ای از رویدادها و تجربه‌های جذاب در اختیار گیمر قرار می‌گیرد. در این بازی می‌توانید در نقش یک دزد دریایی ظاهر شده با کشتی خود در دریاها به ماجراجویی و غارت‌های بی‌رحمانه بپردازید و حس دزدان دریایی کارائیب را با تمام وجود لمس نمایید. (لینک دانلود)

2. بازی Six-Guns: Gang Showdown

بازی Six-Guns: Gang Showdown

درست است که حضور در دنیای وسترن و غرب وحشی مورد علاقه همه گیمرها نبوده ولی همواره بازی‌هایی با این ژانر طرفدارن وفاداری دارند. در این بازی در نقش یک هفت‌‌تیرکش تمام‌عیار به دنیای جذاب کابویی‌ها و راهزنان پا خواهید گذاشت که حرف اول و آخر را اسلحه می‌زند! چه چیزی مهم‌تر از این‌که استودیوی معروف گیم‌لافت توسعه این بازی را برعهده داشته است. (لینک دانلود)

3. بازی Townsmen

بازی Townsmen

در دنیایی که اکثر بازی‌های استراتژیک کاربر را ملزم به برقراری ارتباط اینترنتی می‌کنند ولی این بازی شهرسازی بدون نیاز به آنلاین بودن شما را در نقش شهردار یک شهر قرار می‌دهد که باید برای ایجاد شهری زیبا و حفظ مردمانی شاد تلاش کنید. جزییات مختلف و ساختمان‌های اداری و تفریحی متعدد، چالش‌های برقراری تعادل در بخش اقتصادی شهر و هزاران مورد هیجان‌انگیز دیگر در بازی Townsmen منتظر شما هستند. (لینک دانلود)

4. بازی Asphalt 8: Airborne

مگر می‌شود در لیست بهترین بازی‌های اندروید از بازی هیجانی و مسابقه‌ای آسفالت خبری نباشد! خودتان را برای حضور در یکی از زیباترین و پرسرعت‌ترین رقابت‌های شهر آماده کنید. این بازی علاوه‌بر چالش‌های روزانه و رقابت‌‌های آنلاین، مسابقه‌هایی چالش‌برانگیز را همراه با لذت راندن سریع‌ترین اتومبیل‌های حاضر در جهان برای شما به ارمغان می‌آورد. (لینک دانلود)

5. بازی Real Boxing 2

بازی Real Boxing 2

بازی Real Boxing 2 ROCKY یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن اندرویدی است که از فیلم CREED الهام گرفته شده است. کاربر در نقش یک بوکسور تازه‌کار (راکی مشهور) قرار می‌گیرد و حال این وظیفه شماست تا به قهرمان بوکس دنیا تبدیل شوید. مبارزه‌های تن به تن، لمس هیجانی وصف نشدنی و گرافیک بالا از نکات مثبت موجود در این بازی است. (لینک دانلود)

6. بازی SNIPER X WITH JASON STATHAM

در این بازی در نقش یک تک‌تیرانداز ماهر ظاهر می‌شوید که باید در مراحل مختلف با اسلحه‌های گوناگون به جنگ تروریست‌ها، پهپادها و دیگر ادوات نظامی بروید. شبیه‌سازی فوق‌العاده، صداگذاری بی‌نقص و اسلحه‌های گوناگون از نکات مثبت این بازی هستند و مطمئنا با مدت کمی بازی کردن دوست دارید بدون وقفه تمام مراحل آن را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. (لینک دانلود)

7. بازی Cooking Madness

همان‌طور که از اسمش پیداست یکی از دیوانه‌وارترین بازی‌های اندروید در سبک شبیه‌ساز آشپز و مدیریتی است که در آن قادر هستید انواع و اقسام غذاها را از کشورهای مختلف بپزید و بهترین رستوران‌های زنجیره‌ای در سراسر دنیا را مدیریت نمایید. (لینک دانلود)

8. بازی Angry Birds POP Bubble Shooter

برای موفقیت همواره نیازی نیست که خبر از یک گرافیک خارق‌العاده و ماموریت‌های جنگی مختلف باشد. استودیو رویو ثابت کرده بارها و بارها می‌تواند با پرندگان خشمگین خودش دل کاربران را بدست آورد و یک بازی خوب بسازد. در این بازی فکری بازهم با پرندگان خشمگین همراه می‌شویم ولی با سناریو و یک بازی کاملا متفاوت! به توپ‌های رنگی شلیک کنید تا جواب خنده‌های تمسخرآمیز خوک‌ها را بدهید و دیگر پرندگان را آزاد کنید. (لینک دانلود)

9. بازی مار و پله

یک بازی کلاسیک، نوستالژی و دوست‌داشتنی که دوباره شما را به همان حس و حال زیبای کودکی برمی‌گرداند و می‌تواند ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را سرگرم کند. (لینک دانلود)

10. بازی 41148

بازی بسیار جذاب و ماجراجویی 41148  توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خودش جلب کرده و بارها تحسین شود. این بازی در ابتدا به‌صورت غیررایگان عرضه شد و آن‌قدر موفق عمل کرد که سازنده قسمت‌های دوم و سوم آن را نیز به‌صورت پولی در اختیار علاقمندان قرار داد. هم‌اکنون تمامی قسمت‌های این بازی محبوب به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و داستان آن از جایی شروع می‌گردد که مردی ناگهان به هوش آمده و درحالی‌که گذشته‌اش را به یاد نمی‌آورد، خود را در میان اجساد مردگان می‌بیند، حال باید به او کمک کنید تا گذشته و دلایل وقوع این اتفاقات را بفهمد. (لینک دانلود)

11. بازی Shadow Fight 3

بازی Shadow Fight 3

بازی‌های اول شخص مبارز تاریکی طرفداران بسیاری دارد و تا به امروز سه نسخه از آن‌ منتشر شده است. در این بازی در ماموریت‌های مختلف و با سلاح‌های گوناگون قدیمی از قبیل: شمشیر، گرز و… در دو راند به مبارزه با رقیب خود می‌پردازید و باید در مجموع او را شکست دهید. از نکات جالب در حین بازی می‌توان به ارتقاهای مختلف برای قوی‌تر شدن مبارز، سلاح‌های متعدد، اجرای فنون مبارزه و… اشاره کرد. (لینک دانلود)

12. بازی 8 Ball Pool

8 Ball Pool

اگر جز آن دسته از کاربران بازی‌های آرام و ورزشی مثل بیلیارد هستید، حتما باید بازی Ball Pool را تجربه نمایید. در این بازی می‌توانید با میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا به رقابت بپردازید و دوستان خود را به چالش دعوت کنید. رقابت‌های تک نفره، تورمنت‌ها و تجهیزات گوناگون از امکاناتی است که این بازی برای دوست‌داران بیلیارد به ارمغان می‌آورد. (لینک دانلود)

13. بازی Farm Up

مزرعه‌داری و چالش‌های مرتبط با آن نیز یکی از موضوعات جالب برای لمس یک تجربه تازه هستند. بازی محبوب Farm Up برای کنسول‌های متعدد ارایه شده و بازی شما را در نقش دختری جوان به نام جنیفر قرار می‌دهد. جنیفر قصد دارد با اراده‌ای بی‌نظیر مزرعه خریداری شده از یک کشاورز ورشکسته را رونق بخشیده و بهترین کشاورز سال شود. صداگذاری خوب، آیتم‌های متنوع و بذرهای گوناگون این بازی را به یکی از بهترین‌ها در سبک خودش تبدیل نموده است. (لینک دانلود)

14. بازی Candy Crush Jelly

 بازی Candy Crush Jelly

چه‌ کسی فکرش را می‌کرد استودیوی سگا با چند آب‌نبات رنگی و یک ایده ساده بتواند چنین دستاورد جذابی را خلق کند؟ بازی محبوب و سرگرم کننده کندی کراش از معدود بازی‌هایی است که با گذشت مدت زمان زیادی از عرضه هنوز توانسته کاربران را به‌سوی خودش جذب کند و به یک پای ثابت گوشی‌های هوشمند تبدیل گردد. هدف بازی کاملا مشخص است، آب‌نبات‌های همر‌نگ را با حرکت انگشت حذف کنید. در این بازی ایده‌ای ساده ولی مراحلی دشوار و چالش برانگیز منتظر شما هستند! (لینک دانلود)

شما کدام‌ یک را بهترین بازی در سیستم‌عامل اندروید می‌دانید و تعطیلات عید را با کدام بازی سپری می‌کنید؟

5 در مورد “با بهترین بازی‌های اندروید برای تعطیلات نوروز آشنا شوید”

  1. عرفان مهرویی

    برای این بازی ها یه گوشی خوب لازمه که به نظرم این گوشی فقط باید از برند ال جی باشه که بهترین کیفیت اندروید رو داره

    1. خخخخخخ واقعا نظر خنده داری بود
      فقط ال جی میتونه این بازی هارو بیاره 🙂
      ما یه نوت4 داریم باس 4 سال پیش من سنگین ترین بازی هارو روش به خوبی میارم
      این یعنی کیفیت

      1
      3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH