زمان حذف پیام‌های ارسالی در واتس‌اپ به یک ساعت افزایش یافت

واتس‌اپ یکی از معدود پیام‌رسان‌هایی است که امکان حذف پیام‌های ارسال شده را به کاربران می‌دهد، البته دیگر پیام‌رسان‌ها نظیر اسکایپ و تلگرام نیز چنین ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، اما واتس‌اپ محدودیت‌های بیش‌تری را برای آن در نظر گرفته بود که به نظر می‌رسد در به‌روزرسانی جدید از این محدودیت‌ها کاسته شده است.

واتس‌اپ قابلیت حذف پیام ارسالی را در ماه اکتبر سال گذشته میلادی به این پلتفرم اضافه کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌داد تا 7 دقیقه پس از ارسال یک پیام آن را حذف کنند. البته باید توجه داشت که متن پیام ارسالی برای دیگر کاربران قابل مشاهده نیست، با این حال یک متن پیش فرض مبنی بر اینکه شما پیامی را حذف کرده‌اید به نمایش در می‌آید. در به‌روزرسانی جدید محدودیت زمانی حذف پیام به یک ساعت و هشت دقیقه و 16 ثانیه افزایش یافته است!

مقدار تعیین شده برابر با 4096 ثانیه یا 2 به توان 12 است، از این رو انتخاب این تایم اتفاقی نبوده و مشابه دنباله 256، 512، 1024 و … است که در برنامه نویسی کاربرد دارد. با این حال هنوز نمی‌دانیم که چرا این محدودیت به یک‌باره تا این اندازه افزایش یافت، به نظر می‌رسد برای برخی افراد تغییر عقیده به زمانی بیش از یک ساعت احتیاج دارد!

4 در مورد “زمان حذف پیام‌های ارسالی در واتس‌اپ به یک ساعت افزایش یافت”

    1. ????????????مطمعنی پست کامل خوندی؟نوشته افزایش یافت یعنی تا قبل ۷ دیقه پاک نمیکردی دیگ اجازه پاک کنی الان شده ۱ ساعت خیلی بهتره ک شاید یکی دیر متوجه بشه خب حداقل تا ۱ ساعت وقت داره پاک کنه

      1. انگار شما منظور منو کامل متوجه نشدی اقای دانشمند!!!!
        نسبت به تلگرام خیلی بده این محدودیت زمانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH