مشخصات و قیمت هواوی P20 لایت در یک فروشگاه آنلاین لهستانی لو رفت

با این‌که هنوز زمان تقریبا زیادی تا معرفی و عرضه خانواده P20 هواوی باقی مانده، یک فروشگاه آنلاین لهستانی با درج مشخصات و قیمت گوشی هواوی p20 لایت به استقبال علاقه‌مندان سری P20 رفته است. همان گونه که احتمالا اطلاع دارید، هواوی قصد دارد که اعضای جدید سری P را روز 7 فروردین در شهر پاریس رسما معرفی کند.

اطلاعات موجود در این وب‌سایت، شایعات گذشته درخصوص وجود برش (ناچ) در بالای نمایشگر این دیوایس را تایید می‌کند. در بخش برش خورده بالای نمایشگر می‌توان دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و حسگر مجاورتی را مشاهده کرد. ضمن آن‌که در بخش جلویی و پشت بدنه از شیشه استفاده شده است.

به علاوه، کناره‌های خمیده بدنه این دستگاه باعث می‌شود که به خوبی در دستان کاربر جای گیرد. این گجت 145 گرمی، 148.6 میلی‌متر طول، 71.2 میلی‌متر عرض و 7.4 میلی‌متر ضخامت دارد. دیوایس مورد نظر از یک نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل بهره می‌برد. هواوی نام این نوع نمایشگر را FullView 2.0 نهاده که نسبت تصویر 19 به 9 را به ارمغان می‌آورد.

توان پردازشی این گجت را تراشه پرکاربرد کایرین 659 تامین می‌کند که 4 گیگابایت رم آن را در اجرای فرامین کاربر همراهی خواهد کرد. هواوی 64 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی میان‌رده در نظر گرفته که البته به لطف وجود درگاه کارت حافظه می‌توان تا 256 گیگابایت دیگر  فضای ذخیره‌سازی را افزایش داد. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی وظیفه تامین انرژی این هندست را بر عهده دارد.

در بخش پشتی دوربین دوگانه‌ای را می‌بینیم که از یک لنز اصلی 16 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین دوم که ظاهرا تنها وظیفه آن سنجش عمق فضاها است، به ثبت تصاویر با افکت بوکه کمک خواهد کرد. هواوی در سری جدید اسمارت‌فون‌هایش از تکنولوژی فیوژن پیکسل استفاده کرده که طبق ادعای سازنده با جذب نور بیش‌تر موجب ثبت تصویر واضح‌تر با دقت بیش‌تر می‌شود.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی هم وظیفه ثبت تصاویر سلفی هواوی P20 لایت را بر عهده دارد که آن هم از ثبت تصاویر با افکت بوکه پشتیبانی می‌کند. از این دوربین که توانایی شناسایی 96 نوع ویژگی چهره را داراست، برای سیستم تشخیص چهره استفاده می‌شود. البته قابلیت تشخیص چهره تنها روش قفل‌گشایی این گجت نبوده و در کنار آن می‌توان از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی بهره برد.

برخورداری از NFC، بلوتوث نسخه 4.2، پورت میکرو یو‌اس‌بی، جک 3.5 میلی‌متری صدا، پشتیبانی از دو سیم‌کارت نانو با درگاه هیبردی (درگاه مشترک بین سیم‌کارت دوم و کارت حافظه) و رادیو FM را باید از مشخصات مهم این اسمارت‌فون دانست. مطابق انتظار اندروید 8 اوریو از ابتدا در این هندست حضور خواهد داشت. طبق اطلاعات این وب‌سایت لهستانی، گوشی هواوی P20 لایت در رنگ‌های آبی، مشکی و صورتی عرضه شده و قیمتی معادل 469 دلار خواهد داشت.

3 در مورد “مشخصات و قیمت هواوی P20 لایت در یک فروشگاه آنلاین لهستانی لو رفت”

  1. مهدی حاجیان

    تنها بدی این گوشی طراحیشه
    بنظر من هواوی خوب داره پیشرفت میکنه
    ولی یه ضعف بزرگ داره اونم طراحیشه که خاص نیست و زشته
    مثلا بریدگی بالای صفحه خیلی گوشیو زشت کرده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH