تعداد زیادی از صاحبان گوشی‌های آی‌فون تمایل به ارتقا دستگاه خود دارند

گوشی‌های آی‌فون اپل هر ساله نسبت به مدل‌های قبلی خود با افزایش قیمت مواجه می‌شوند و این بدان معناست که ارتقا سالانه آن‌ها هزینه زیادی را به کاربران تحمیل می‌کند. با این حال بر اساس تحقیقاتی که به‌تازگی صورت گرفته، این قضیه ثابت شد که ارتقا گوشی‌های اپل توسط مشتریان روندی ثابت به خود گرفته است.

در این تحقیقات مشخص شد که حدود 22 درصد از دارندگان گوشی‌های آی‌فون برای تعویض دستگاه خود با محصولات جدیدی که در سال 2018 ارائه خواهند شد، آمادگی کامل دارند. البته این مقدار در مقایسه با عدد 23 درصد سال قبل کمی افت را نشان می‌دهد اما نسبت به رقم 15 درصدی سال 2016 پیشرفت شگفت‌انگیزی را نمایان می‌کند.

البته باید اشاره کرد تعداد افرادی که واقعا گوشی‌های خود را با مدل‌های جدیدتر تعویض می‌کنند نسبت به کسانی که تنها به این پرسش پاسخ مثبت دادند رقم بسیار کمتری خواهد بود. عوامل بسیاری وجود دارد که ممکن است نظر کاربران را درخصوص ارتقا گوشی مورد استفاده‌شان تغییر دهد. در این گزارش، مانستر ادعا کرده که بحث ارتقا دادن گوشی‌های آی‌فون بسیار قابل پیش‌بینی شده است. وی به اپل پیشنهاد کرده که این مسئله را به چشم نوعی اشتراک سالیانه نگاه کند.

پیش از این برخی تحلیل‌گران اشاره کرده بودند که اپل با عرضه آی‌فون X وارد یک فراچرخه خواهد شد که سود زیادی نصیب این شرکت می‌کند. هر چند این پیش‌بینی به صورت کامل محقق نشده است اما مانستر احتمال وقوع آن را بالا در نظر می‌گیرد. حتی با توجه به شایعات پیرامون عرضه محصولی برتر از آی‌فون X در سال جاری، این احتمال وجود دارد که شرکت اپل تا پایان سال مالی 2018 به این موفقیت بزرگ دست یابد.

4 در مورد “تعداد زیادی از صاحبان گوشی‌های آی‌فون تمایل به ارتقا دستگاه خود دارند”

  1. کسایی که از آیفون بدگویی کنن دستشون به دهنشون نمیرسه وگرنه خودشون هم خوب میدونن که آیفون بهترین موبایله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH