گوگل

گوگل قابلیت کپشن تصاویر را به جست‌وجوی موبایلی خود اضافه کرد

آیا تاکنون برایتان اتفاق افتاده که به دنبال اسم یک شی یا وسیله‌ای خاص بوده‌ باشید ولی هرچه فکر کردید به نتیجه‌ای نرسیده‌اید؟ گوگل برای این مشکل هم راه حالی پیدا کرده و در به‌روزرسانی جدید بخش جست‌وجوی موبایلی خود آن را اعمال کرده است.

در این به‌روزرسانی زمانی که شما واژه‌ای را در بخش تصاویر گوگل جست‌و‌جو می‌کنید، در قسمت پایین هر عکس توضیحی درباره آن نمایش داده می‌شود تا کاربر در کم‌ترین زمان و بدون اتلاف وقت به مقصود خود برسید. همان‌گونه که تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در تصویر سمت چپ جست‌وجوی قدیمی گوگل درگوشی‌های هوشمند و در تصویر سمت راست نسخه به‌روز شده آن نمایش داده‌ شده است.

سرچ گوگل

در نوار جست‌وجو عنوان Fruit that looks like a star یا میوه‌ای شبیه به ستاره جستجو شده است. اگر به تصویر سمت راست دقت کنید مشاهده می‌کنید که در پایین هر تصویر نام آن میوه نوشته‌ شده است. با استفاده از این قابلیت، کاربران دیگر نیازی به جست‌وجوی وب‌سایت‌های مختلف برای پیدا کردن سوژه مورد نظر خود ندارد و با یک نگاه اطلاعات موردنظر خود را پیدا می‌کند.

گوگل در رابطه با قابلیت جدید ارائه‌ شده در نسخه موبایل می‌گوید:

در این هفته ما قابلیتی جدید به بخش جست‌وجوی موبایلی خود اضافه کردیم که در آن توضیحاتی در رابطه با هر عکس در کپشن تصویر مربوطه نمایش داده می‌شود. این اطلاعات اضافی در سریع‌ترین زمان ممکن به کاربر منتقل می‌شود تا زمان کمتری تلف شود و کاربر بتواند محتوای مناسب‌تری پیدا کند.

3 در مورد “گوگل قابلیت کپشن تصاویر را به جست‌وجوی موبایلی خود اضافه کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH