اختراعات جدید سامسونگ

گوشی‌های گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس در گیک‌بنچ رویت شد!

سری A گوشی‌های سامسونگ در رنج‌های متنوعی عرضه شده‌اند. پیش از این شاهد عرضه محصولات این خانواده با نام‌های A7 ،A5 ، A3 و A8 بوده‌ایم اما اثری از عضوی با نام A6 دیده نشد. به‌تازگی دو گوشی از سامسونگ در گیک‌بنچ رویت شده که احتمالا گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس نامیده می‌شوند.

این دو دیوایس با شماره مدل SM-A600FN و SM-A605G در گیک‌بنچ حاضر شدند. اگر از سنت نام‌گذاری مرسوم سامسونگ پیروی کینم باید نام این دو گجت جدید را گلکسی A6 و A6 پلاس دانست. البته لازم به ذکر است که پیش از این گوشی گلکسی A8 2018 با شماره مدل A530 و نسخه پلاس آن با شماره مدل A730 رونمایی شده بودند.

گوشی گلکسی A6 دارای پردازنده اگزینوس 7870 خواهد بود؛ همان تراشه‌ای که پیش از این شاهد به‌کارگیری آن در گوشی‌هایی مانند گلکسی A3 2017 و تعدادی از گوشی‌های سری J بودیم. این تراشه دارای هشت هسته از نوع Cortex-A53 بوده و پردازنده گرافیکی آن نیز واحد Mali-T830 MP1 است.

در طرف دیگر، گوشی گلکسی A6 پلاس به‌مانند گلکسی J8 دارای چیپ‌ست اسنپدراگون 625 خواهد بود. مدل پلاس به 4 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. این در حالی است که نسخه معمولی از 3 گیگابایت رم بهره‌مند خواهد بود. هر دو مدل ذکر شده اندروید اوریو را به صورت پیش‌فرض اجرا خواهند کرد.

همان‌گونه که پیش از این در گوشی‌های گلکسی J8 و گلکسی J8 پلاس دیده بودیم، عملکرد پردازنده گوشی‌های جدید سری A نیز تقریبا یکسان خواهد بود و تنها تفاوت آن‌ها مربوط به مودمی است که بر اساس مناطق مختلف، متفاوت خواهد بود.

ظاهرا مدل دارای پسوند FN برای عرضه جهانی و مدل دارای پسوند G برای آمریکای جنوبی و بخش‌هایی از آسیا در نظر گرفته شده است. البته نسخه پلاس نیز عرضه جهانی خواهد داشت اما گستره آن در مقایسه با نسخه معمولی محدود‌تر خواهد بود. برخلاف گوشی‌های گلکسی J8، انتظار می‌رود که گوشی‌های گلکسی A6 و A6 پلاس با صفحه نمایش بدون حاشیه عرضه شوند.

3 در مورد “گوشی‌های گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس در گیک‌بنچ رویت شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH