Subway Surfers اولین بازی جهان با بیش از یک میلیارد دانلود در پلی استور

شرکت‌های SYBO و Kiloo Games اعلام کردند که بازی محبوب آن‌ها یعنی Subway Surfers توانسته عنوان اولین بازی تاریخ پلی‌استور را کسب کند که بیش از یک میلیارد بار دانلود را ثبت کرد.

این بازی کار خود را از شش سال پیش بر روی گوشی‌های هوشمند آغاز کرد اما تیم توسعه‌دهنده آن هیچ‌گاه پشتیبانی از آن و تولید محتوای جدید را متوقف نکرد و هر ماه شاهد ارائه آپدیت‌هایی برای این بازی مهیج و اعتیاد‌آور بودیم. بر اساس ادعای سازندگان Subway Surfers، این بازی در سال 2017 بیشترین تعداد دانلود را در میان بازی‌ها به خود اختصاص داده است.

سال گذشته این بازی با 400 میلیون بار دانلود بر روی پلتفرم‌های اندروید و iOS رکورد دانلود سالیانه خود را جابجا کرد. داستان به همین جا ختم نمی‌شود و Mathias Gredal Noervig، مدیر اجرایی SYBO Games اعلام کرد که طرفداران این بازی باید منتظر شگفتانه‌های بیشتری باشند. وی اظهار داشت:

ما با اشتراک توانمندی‌های خود در SYBO و Kiloo Games به این موفقیت بزرگ دست یافته‌ایم. تمرکز ما روی رشد بازی است و بابت انیمیشن کوتاهی که قرار است در اواخر امسال به نمایش درآید هیجان‌زده هستیم. حتی فراتر از این قضیه، بازیکنان ما می‌توانند منتظر محتواهای جذاب بیشتری باشند.

تا به حال 79 تور جهانی توسط توسعه‌دهندگان برای این بازی ارائه شده و پرطرفدارترین مقصدها در سال گذشته نیز مربوط به پرو، سن‌پترزبورگ و قاهره بوده است. در صورتی که این بازی را بر روی گوشی هوشمند خود ندارید، تعطیلات ایام نوروز فرصت مناسبی برای نصب و لذت بردن از آن خواهد بود.

3 در مورد “Subway Surfers اولین بازی جهان با بیش از یک میلیارد دانلود در پلی استور”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH