اندروید اوریو به زودی برای تبلت گلکسی تب S3 منتشر می‌شود

سامسونگ در تلاش است تا اندروید اوریو را برای برخی از دیوایس‌های خود منتشر کند. در کنار اسمارت‌فون‌های پرچمدار، تبلت گلکسی تب S3 نیز یکی دیگر از گزینه‌های دریافت به‌روزرسانی اندروید اوریو است.

این ادعا بی‌اساس نبوده و شواهد محکمی برای اثبات آن وجود دارد. تبلت پرچمدار سامسونگ با بهره‌مندی از آخرین نسخه اندروید در دیتابیس اتحادیه جهانی وای‌فای رویت شد. این بدان معناست که کره‌ای‌ها مراحل پایانی آماده‌سازی اندروید اوریو در این تبلت را پشت سر گذاشته و آماده می‌شوند که به‌روزرسانی مربوطه را به زودی برای تمام کاربران منتشر کنند.

گلکسی تب S3 بخشی از موج دوم انتشار اندروید اوریو برای دیوایس‌های سامسونگ بوده که در کنار خود گجت‌هایی مانند گلکسی S7، گلکسی S7 اج و گلکسی A5 2017 را می‌بیند. در فاز اول این پروژه، گوشی‌های پرچمدار گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به همراه گلکسی نوت 8 اندروید اوریو را دریافت کردند اما هنوز تمام کاربران این دستگاه‌ها در سراسر جهان از آخرین نسخه اندروید بهره‌مند نیستند.

هنوز به طور دقیق مشخص نشده که فاز سوم این برنامه چه زمانی اجرایی خواهد شد. با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که جدیدترین دیوایس‌های سامسونگ که سال گذشته معرفی شدند، واجد شرایط دریافت این به‌روزرسانی بوده که از بین آن‌ها می‌توان گلکسی A8 2018 و برخی مدل‌های سری J را نام برد.

2 در مورد “اندروید اوریو به زودی برای تبلت گلکسی تب S3 منتشر می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH