بلک‌بری

همکاری مایکروسافت و بلک‌بری برای امنیت بیشتر گوشی‌های کاری کمپانی‌ها

به تازگی یک همکاری استراتژیک بین دو غول بزرگ تکنولوژی یعنی مایکروسافت و بلک‌بری شکل گرفت که هدف از انجام آن، امنیت بیشتر تلفن‌های همراهی است که کمپانی‌های تولید‌کننده برای برقراری ارتباط میان کارکنان خود استفاده می‌کنند.

راه‌حل مورد استفاده، BlackBerry Enterprise BRIDGE نام دارد. در سال‌های گذشته نیز شرکت بلک‌بری خدماتی نظیر BlackBerry Enterprise Server در زمینه تامین امنیت کاربران ارائه داده بود. این راه‌حل شامل تجربیات تخصصی بلک‌بری در زمینه تلفن‌های همراه و امنیت و البته خدمات ابری و محصولات بهره‌وری مایکروسافت است.

این تکنولوژی امنیتی مشتریان تجاری را هدف قرار داده که برای نمونه می‌توان به بانک‌ها، شرکت‌های حقوقی، ارائه‌دهندگان خدمات سلامت و دولت‌های مرکزی اشاره کرد. جودسون آلتف در رابطه با این همکاری می‌گوید:

در دنیای امروز که فناوری‌های دیجیتال هر لحظه در حال‌ توسعه است، کاربران به دنبال یک شریک قابل اعتماد برای به اشتراک‌گذاری اطلاعاتشان هستند. کاربران ما برای همکاری و بهره‌وری از ابزار مایکروسافت 365 استفاده می‌کنند که نوآوری‌های مداوم را ارائه داده و در کمال امنیت فعالیت می‌کند. ما تصمیم گرفته‌ایم که در طی همکاری با بلک‌بری، سطح جدیدی از امنیت را برای بهره‌وری شرکت‌ها فراهم کنیم.

سرویس BlackBerry Enterprise BRIDGE به کاربران اجازه می‌دهد که به برنامه‌های مایکروسافت مانند کسل، پاور پوینت و ورد (چه نسخه‌های اندرویدی و چه نسخه‌های آی‌اواس) از طریق BlackBerry Dynamics دسترسی داشته باشند. این غول‌های تکنولوژی اعلام کرده‌اند که این پروژه جدید شامل اتحادی از راه‌حل‌های امنیتی بلک‌بری مانند حافظه ابری UEM، فضاهای کاری (Workspaces)، داینامیک (Dynamics) و AtHoc در کنار پلتفرم ابری Azure مایکروسافت است.

2 در مورد “همکاری مایکروسافت و بلک‌بری برای امنیت بیشتر گوشی‌های کاری کمپانی‌ها”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH