قیمت تلویزیون‌های QLED 2018 سامسونگ اعلام شد

اوایل همین ماه بود که سامسونگ به طور رسمی از تلویزیون‌های QLED جدید خود پرده‌برداری کرد. تلویزیون‌های QLED سامسونگ شامل مدل‌های Q8 ،Q7 ،Q6 و Q9 می‌شود که همگی در اندازه‌های مختلف و در دو حالت تخت و خمیده قابل دسترس خواهند بود. با این حال در مراسم معرفی این محصولات هیچ حرفی درباره قیمت آن‌ها گفته نشد.

سامسونگ وعده داده که نسبت کنتراست را در این سری جدید تا 100 درصد حجم رنگ‌ها ارتقا دهد.  این تلویزیون‌های جدید سامسونگ از قابلیت Direct Fully Array برای تنظیم روشنایی بهره می‌برند. ضمن آن‌که به دلیل استفاده از شبکه کامل LEDهای پس‌زمینه، این دستگاه قادر خواهد بود که بخش‌هایی از نمایشگر را به منظور ارا‌ئه بالاترین کیفیت ممکن تا مقدار مشخصی روشن‌تر کند.

در این تلویزیون‌ها شاهد حضور دستیار بیکسبی هم خواهیم بود. با وجود این قابلیت، تلویزیون‌های سامسونگ با کمک SmartThings Cloud تبدیل به درگاه هوشمندی برای دیگر وسایل خانه هوشمند کاربران خواهد شد. سیستم بیکسبی روی این دستگاه‌ها می‌تواند همانند دستیار بیکسبی تعبیه شده روی گلکسی S8 از دستورات صوتی کاربر پیروی کند.

کره‌ای‌ها در سری جدید تلوزیون‌های خود از قابلیتی با نام Ambient Mode  بهره گرفته‌اند؛ قابلیتی که می‌تواند به وسیله تطبیق با تصاویر اطراف، از صفحه خاموش تلویزیون برای نمایش اطلاعات مربوطه و تصاویر هنری استفاده کند. اطلاعات به نمایش در آمده در این حالت جذاب می‌تواند مربوط به وضعیت آب‌وهوا ، زمان، اخبار، تصاویر یا ویدئو باشد. قیمت تلویزیون‌های این سری از 1499 دلار برای نسخه 55 اینچی QN55Q6F تا 4499 دلار برای نسخه 82 اینچی QN82Q6F  متغیر خواهد بود.

3 در مورد “قیمت تلویزیون‌های QLED 2018 سامسونگ اعلام شد”

  1. مهدی حاجیان

    بنظر من تلوزیون های سامسونگ کیفیت بالایی دارن و طی سال های طولانی کیفیت خودشون رو از دست نمیدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH