بهترین برنامه‌های تغییر صدا

با بهترین برنامه‌های تغییر صدا در اندروید و iOS آشنا شوید

برنامه‌های تغییر صدا از جمله برنامه‌های سرگرمی هستند که در گوشی‌های با سیستم عامل اندروید و iOS یافت می‌شوند.

احتمالا همواره از گوشی خود به عنوان یک وسیله سرگرم کننده استفاده کرده‌اید. در گوشی‌های هوشمند جدید انواع برنامه‌ها و بازی‌های سرگرمی قرار داده شده است. در کنار بازی‌ها، یک سری از اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده دیگر وجود دارد که از جمله آن می‌توان به برنامه‌های تغییر صدا  یا ویس چنجر (Voice changer) اشاره کرد. در ادامه بهترین برنامه‌های تغییر صدا در اندروید و آی‌اواس را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

Voice changer with effects

یکی از بهترین برنامه‌های تغییر صدا Voice changer with effects است. این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های محبوب است، بیشترین تعداد نصب را دارد، رایگان بوده و استفاده از آن نیز راحت خواهد بود.

بهترین برنامه های تغییر صدا

برنامه را باز کرده و در صفحه اصلی روی دکمه ضبط صدا کلیک می‌کنیم. زمانی که روند ضبط به پایان رسید یک سری افکت‌های صوتی پیشنهاد می‌شود که می‌توانید از آن‌ها برای تغییر صدا استفاده کنید. از این افکت‌ها می‌توان به ربات، هلیوم، آواز کلیسا و صدای فرازمینی اشاره کرد.

بهترین برنامه تغییر صدا

قبل از ذخیره‌سازی فایل صوتی، کاربر می‌تواند صدای اصلی را بر روی هر افکت تست کند.

گزینه جالب این برنامه، چسباندن صدا روی تصویر است. به این صورت که مثلا برای تبریک تولد دوستان، می‌توانید صدای خود را ضبط کنید، افکت دهید، روی تصویر بچسبانید و ارسال کنید.

بهترین برنامه های تغییر صدا

قابلیت استثنایی دیگر این نرم افزار استفاده از پیانو است. می‌توانید زمانی که با برنامه پیانو می‌زنید، بخوانید و صدای خود را با افکت‌های مختلف ضبط کنید.

برای دسترسی به صداهای ضبط‌شده، در قسمت بالا، سمت چپ منو کشویی برنامه را باز کنید و روی گزینه Saved Recordings کلیک نمایید.

دانلود برای آی‌اواس

دانلود برای اندروید

Voice Changer

یکی دیگر از برنامه‌های تغییر صدا Voice Changer است که رایگان بوده و توسط شرکت smart apps & smart tools ساخته و عرضه شده است. این اپلیکیشن از رابط کاربری ساده و کاربرپسندی استفاده می‌کند و افکت‌های اضافی را نیز با خود به همراه دارد.

بهترین برنامه های تغییر صدا

برای ضبط صدا باید روی دکمه قرمز رنگ صفحه اول کلیک کنید و برای متوقف سازی آن مجددا دکمه را لمس نمایید. افکت‌های موجود در این نرم افزار، لکنت زبان، صدا زیر آب، فیلم ترسناک و غیره است.

به منظور مشاهده فایل‌های ضبط‌شده در قسمت بالا سمت چپ طبق تصویر روی دکمه هدفون و پلی کلیک کنید. کاربران می‌توانند صدا را افکت دهند، کوتاه کنند و یا به اشتراک بگذارند.

بهترین برنامه های تغییر صدا

قابلیتی که در برنامه Voice Changer وجود دارد و در برنامه قبلی موجود نبود، امکان ایجاد افکت روی آهنگ‌های موجود بر روی گوشی است.

دانلود برای آی‌اواس

دانلود برای اندروید

Narrator’s Voice

Narrator’s Voice کمی با دو برنامه دیگر تفاوت دارد چرا که در این برنامه به‌جای اضافه کردن افکت به صدا، متنی را که روی فایل نوشته‌اید می‌خواند. این برنامه در پلی استور و اپ استور به صورت رایگان قابل دسترس است.

بهترین برنامه های تغییر صدا

زمانی که فرایند بازگو کردن متن انجام شد می‌توانید فایل را در بخش ضبط‌شده‌ها ذخیره کنید. فایل‌های ذخیره‌شده در این برنامه مستقیما به بخش موسیقی گوشی شما می‌روند.

برای تغییر صدای راوی در قسمت بالا سمت چپ روی گزینه منو کلیک کنید، بخش Configuration و سپس Voice را انتخاب نمایید. بهترین نوع گفتار در این گزینه‌ها را مایکروسافت کورتانا دارد.

بهترین برنامه های تغییر صدا

برای این که گوینده، متن‌های زبان‌های دیگر را نیز بتواند بخواند به بخش Configuration رفته و در آنجا زبان‌های مورد نظر را انتخاب نمایید.

بهترین برنامه های تغییر صدا

دانلود برای آی‌اواس

دانلود برای اندروید

نظر شما در مورد بهترین برنامه‌های تغییر صدا چیست؟ آیا تا به حال از این برنامه‌ها روی گوشی خود استفاده کرده‌اید؟

4 در مورد “با بهترین برنامه‌های تغییر صدا در اندروید و iOS آشنا شوید”

  1. ببخشید برنامه ای میخواستم که همون صدای روفیلم که هستو همونو تغییر بده که شناخته نشه ماله کیه

    2
    2
  2. سلام و خسته نباشید ببخشید برنامه ای برای تغییر صدا در هنگام بازی های آنلاین یا واتساپ و تلفن و … هست که بشه همین جور که حرف می‌زنیم تغییر بده و صدای اصلی خودمون نره ؟؟

    8
    35

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH