نگاهی به برترین اپلیکیشن‌های ماه

در این مطلب از آی‌تی‌رسان قصد داریم تا برترین اپلیکیشن‌های ماه را به شما معرفی کنیم و کمی از کارایی آن بگوییم. با ما همراه باشید…

  • Text Grabber

این اپلیکیشن می‌تواند قسمتی از یک متن انتخاب شده را خوانده، همچنین آن را اسکن، ترجمه و ذخیره نماید.

اگر کتاب، رسید یا روزنامه‌ای حتی به زبان دیگری در دست دارید، این اپلیکیشن را باز کنید و از متن یک عکس بگیرید. نورپردازی و زاویه نقش مهمی در گرفتن یک عکس واضح و خوب ایفا می‌کند. پس از گرفتن عکس می‌توانید تمام متن موجود در عکس یا قسمتی از آن را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه “Read” کلیک کنید، اپلیکیشن صفحه را اسکن کرده و متن را در قالب Text بر روی اسمارت‌فون یا تبلت شما نمایش می‌دهد. اکنون انتخاب‌های متعددی از قبیل ترجمه یا خواندن متن با صدای بلند در پیش رو دارید که دستگاه برای شما انجام می‌دهد و می‌توانید سرعت خواندن متن را به انتخاب خود کند یا تند کنید.

این اپلیکیشن مزیت‌های زیادی دارد، می‌توان متن را ذخیره کرد، گوش کرد یا آن را برای شخص دیگری فرستاد. همچنین برای افرادی که مشکلات بینایی دارند و نمی‌توانند کلمات موجود در کتاب را به وضوح ببینند نیز بسیار مفید و کارامد است، چرا که می‌تواند هم متن را برای این افراد بخواند و هم اندازه کلمات را تا حدی بزرگ کند که آنها بتوانند به سادگی متن را بخوانند.

قابل دسترس در : Apple iTunes, Android PlayStore, Windows

  • GBoard

این اپلیکیشن همان صفحه کلید گوگل است که امکاناتی نظیر Glide Typing، استفاده از GIFها و اموجی‌ها را در قالب یک کیبورد در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این اپ یک سورپرایز برای کابران اپل است. GBoard گزینه‌های زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هنگامی که این اپلیکیشن را نصب می‌کنید، اجازه دسترسی کامل را به آن بدهید، در این صورت با صفحه کلید دستگاه شما ترکیب شده و کاملا برای استفاده مناسب می‌شود. وقتی در حال چت کردن با دوستتان هستید و قصد دارید به برنامه دیگری بروید تا یک فایل یا مطلب را با او به اشتراک بگذارید، می‌توانید مستقیما از طریق صفحه کلید GBoard آن فایل را جستجو کرده و به اشتراک بگذارید. اگر این برای‌تان کافی نیست، این اپ به شما امکان استفاده از تصاویر GIF، اموجی‌ها و از همه مهمتر قابلیت Glide Typing را می‌دهد که البته این قابلیت به خوبی و بدون اشکال در این اپ کار می‌کند. همچنین زمانی که کلید فاصله (Space Bar) به مدت طولانی فشرده شود، GBoard به یک TouchPad برای گوشی تبدیل می‌شود. لازم به ذکر است که این قابلیت هم‌اکنون بر روی آخرین نسخه‌های iPhone وجود دارد.

برای افرادی که می‌گویند گوگل اطلاعات شما را برمی‌دارد و همه چیز در مورد حفظ حریم شخصی به خطر می‌افتد، در واقع گوگل چنین نظری ندارد و اعلام کرده است که تا زمانی که کاربر به این اپلیکیشن Sign In نکند، حتی اگر گوگل بتواند کلمات را بردارد، نمیتواند بفهمد که این شخص کیست. به هر حال، از آنجایی که این اپ کار تایپ کردن را آسان می‌کند، من با آن موافقم!

قابل دسترس در : Apple iTunes

gboard-1

 

  • Cam Scanner

امکان اسکن کردن اسناد و تبدیل آن‌ها به قالب‌های عکس و PDF یا اسکن و به اشتراک‌گذاری یا ذخیره آن‌ها را برای هرگونه استفاده کاربر فراهم می‌کند.

Cam Scanner واقعا برنامه‌ای است بسیار خوب برای ذخیره سازی اسناد با هر فرمتی که شما میخواهید، فقط با یک کلیک. این سند می‌تواند یک رسید باشد که قصد دارید آن را ذخیره کنید یا یک نوشته باشد که می‌خواهید آن را اسکن کنید ولی در حال حاضر دسترسی به اسکنر ندارید. این اپلیکیشن در زمینه ذخیره‌سازی مستندات و اطلاعات کاملا هوشمند بوده و داده‌هایی که احتمالا برای شما مفید خواهند بود را سازمان‌دهی می‌کند.

شما می‌توانید تمامی فایل‌های ذخیره شده توسط Cam Scanner را در حافظه ابری این اپلیکیشن ذخیره کرده و از طریق هر دستگاه دیگری با استفاده از حساب کاربری خود به آن دسترسی داشته باشید.

قابل دسترس در: Android PlayStore, Apple iTunes, Windows

۷۱wwvga1gl

 

  • Slow Fast Slow

این اپ به شما این امکان را می‌دهد تا سرعت و مدت زمان ویدیوهایی که با تلفن همراه خود فیلم‌برداری می‌کنید یا در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنید را دستکاری کرده و تغییر دهید.

کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است. شما می‌توانید با استفاده از گزینه‌های Slow Motion و Fast Forward، سرعت و مدت زمان ویدیوهای خود را کم و زیاد کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید صدای کلیپ را نیز کنترل کنید.

قابل دسترس در: Apple iTunes

1 در مورد “نگاهی به برترین اپلیکیشن‌های ماه”

  1. کم اسکنر واقعا عالیه من ازش استفاده کردم دوربین هرچقدر هم پایین باشه عکس های با کیفیتی میگیره این اپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH