شیائومی Mi 6X در دیتابیس TENAA رویت شد

شیائومی امروز از چند محصول جدید رونمایی می‌کند که گوشی Mi Mix 2S یکی از این موارد خواهد بود. در حالی که همه سرگرم معرفی این پرچمدار هستند، به تازگی گوشی شیائومی Mi 6X در دیتابیس تنا رویت شده است. پس از ماه‌ها انتشار شایعه درخصوص این هندست، اکنون می‌دانیم که دیوایس مورد نظر ما چه شکل و شمایلی دارد.

در این عکس یک دیوایس با رنگ قرمز روشن را می‌بینیم که به لطف بهره‌مندی از طراحی تمام صفحه، قسمت اعظم پنل جلویی آن را نمایشگر کشیده و دراز این دستگاه تشکیل داده است. همین سبک طراحی باعث شده که حسگر اثرانگشت نیز به پنل پشتی منتقل شود. آن‌طور که در این تصویر به نظر می‌رسد، دکمه‌های خازنی معمول در پنل جلویی این هندست به چشم نمی‌آید.

در نمای پشتی نیز طراحی نام‌آشنای مورد استفاده در آی‌فون X دیده می‌شود. با آن‌که جنس بدنه این دو دیوایس کاملا متفاوت است، اما اگر حسگر اثرانگشت و لوگوی شیائومی را از قاب پشتی حذف کنیم شاید کسی متوجه تفاوت این دو نشود! همان‌گونه که در تصویر زیر مشخص است، این گجت از ضخامت کمی برخوردار بوده و تنها در محل قرارگیری دوربین آن اندکی برجستگی دیده می‌شود.

اطلاعات درج شده در تنا نشان می‌دهد که گوشی شیائومی Mi 6X طولی معادل 158.88 میلی‌متر، عرضی برابر با 75.54 میلی‌متر و ضخامتی در حدود 7.3 میلی‌متر دارد. با توجه به آن‌که اندازه نمایشگر این دستگاه 5.99 اینچ ذکر شده، باید گفت که شیائومی توانسته زبان طراحی تمام صفحه را به خوبی در این محصول جدید معنا کند. از دیگر نکات قابل ذکر درباره این هندست می‌توان به باتری 2910 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت توسط آن اشاره کرد.

1 در مورد “شیائومی Mi 6X در دیتابیس TENAA رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH