جشنواره عیدِ دیدنی هواوی

جشنواره عیدِ دیدنی هواوی به روایت اختصاصی آی‌تی‌رسان از فروشگاه هواوی

جشنواره عیدِ دیدنی هواوی یکی از جشنواره‌های پر سر و صدای این شرکت بود که چند سالی است جایگاه ویژه‌ای در کشور ما پیدا کرده و به یکی از برندهای پرفروش در ایران تبدیل شده است و روز به روز با ارایه محصولات با کیفیت و قابل رقابت با برندهای قدیمی و بزرگ، توانسته رضایت کاربران ایرانی را جلب و حالا با ارایه جشنواره‌های مختلف که جشنواره عیدِ دیدنی یکی از بهترین موارد آن است، جذابیت برند خود را افزایش دهد.

اگر در روزهای اخیر سری به فروشگاه‌های موبایل علی‌الخصوص فروشگاه‌های اختصاصی هواوی زده باشید، قطعا توجهتان به تغییر ظاهر این فروشگاه‌ها جلب شده است که اصلی‌ترین مورد قابل ذکر در این برندشاپ‌های هواوی، جوایزی است که روی میز فروشندگانش قرار داشته و برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌آید که این وسایل روی میز برای چیست؟

در جشنواره عیدِ دیدنی هواوی آن دسته از مشتریانی که از 12 بهمن ماه 96 تا پایان تعطیلات نوروزی اقدام به خرید 8 محصول از گوشی‌های هواوی نمایند، بدون اینکه نیاز به قرعه کشی یا هر پیش‌شرط دیگری وجود داشته باشد، می‌توانند از جوایز ویژه هواوی استفاده کنند.

از جمله هدایایی که هواوی در این جشنواره ویژه به مشتریان خود هدیه می‌دهد، می‌توان به پاوربانک، بلندگو و کارت هدیه اشاره کرد که از برندهای معتبر به مشتریان هدیه می‌شود. همچنین از دیگر شرایط هواوی برای این جشنواره، قرعه کشی 77 گوشی ارزشمند PORSCHE DESIGN Mate 10 است که بین تمامی خریداران مدل‌های مذکور در این بازه زمانی قرعه کشی شده و در مراسمی به آن‌ها تقدیم می‌شود.

با توجه به استقبال زیاد کاربران و سوالاتی که پیرامون این برند و جشنواره عیدِ دیدنی هواوی وجود داشت، به یکی از فروشگاه‌های این برند سر زدیم تا بتوانیم از وضعیت فروش این 8 گوشی در جشنواره عیدِ دیدنی هواوی مطلع شده و گزارشی را خدمت شما تقدیم کنیم. در این گزارش صحبت‌های فروشنده برندشاپ هواوی و همچنینی یکی از خریداران این سری از گوشی‌ها را تقدیم نگاه شما می‌کنیم که امیدواریم مورد استفاده‌تان واقع شود.

ابتدا با یکی از خریداران گوشی‌های هواوی صحبت کردیم که در ادامه، سوالات ما و پاسخ‌های ایشان را مطالعه می‌کنید.

چگونه با برند هواوی آشنا شدید؟

من برای خرید گوشی حساسیت زیادی دارم و برای انتخاب مدل موردنظر خودم تحقیقات زیادی را انجام دادم. برای خرید گوشی بودجه محدودی داشتم که انتخاب‌های مرا محدود می‌کرد و هواوی در بین انتخاب‌هایی که داشتم بهترین امکانات و مشخصات سخت افزاری را ارایه می‌داد.

چرا در بین برندهای مدنظرتان هواوی را انتخاب کردید؟

یکی از خوبی‌های برند هواوی این است که بسیاری از امکانات و مشخصات سخت افزاری برندهای مطرح و پرفروش را با قیمت ارزان‌تر و با همان کیفیت در اختیار مشتری قرار می‌دهد. جنس ساخت و کیفیت تولید موبایل‌های هواوی به اندازه برندهای مشهورتر است و با توجه به پرس و جوهایی که از دیگر افراد کاربر هواوی انجام دادم به این مورد رسیدم که هواوی یک برند با کیفیت و با ارزش خرید بسیار بالاست.

آیا با جشنواره عیدِ دیدنی هواوی آشنا بودید؟ اگر اینگونه بود از چه طریقی آشنا شدید؟

بله، من به دلیل تحقیقاتی که از سایت‌های مختلف انجام دادم و آی‌تی‌رسان نیز جزو آنها بود، توانستم به اطلاعات زیادی از هواوی دست پیدا کنم. حتی می‌توانم خودم را در حال حاضر یک کارشناس خبره در زمینه خرید گوشی معرفی کنم که در مورد هواوی با قدرت تمام، نسبت به معرفی و دفاع از محصولاتش اقدام نمایم. از طریق سایت‌های خبری با جشنواره عیدِ دیدنی هواوی آشنا شدم و هواوی به خوبی با اطلاع‌رسانی این موضوع را اعلام کرده بود.

آیا این جشنواره تاثیری در خرید شما داشت؟

البته که قطعا وجود جشنواره‌های این چنینی تاثیر زیادی در انتخاب نهایی دارد. این جشنواره‌ها مخصوصا در مورد انتخاب مساوی بین دو برند و یا انتخاب مساوی بین دو مدل از یک سازنده تاثیر بسزایی دارد. به طور مثال یکی از انتخاب‌های من P10 lite بود که با یک مدل دیگر از برند هواوی دو به شک بودم و به دلیل حضور این مدل در جشنواره هواوی، اقدام به خرید این مدل کردم.

به نظرم این موارد بیش از آنکه دلیل انتخاب باشد، یک محرک خوب برای شناختن برندهایی است که علاوه بر کیفیت، به مشتری احترام می‌گذارند و از خرید آن‌ها تشکر می‌کنند. این اقدامات قطعا در ذهن مشتریان باقی می‌ماند.

پس از اینکه با این مشتری هواوی مصاحبه کردیم، به سراغ فروشنده این فروشگاه رفتیم تا بدانیم که جشنواره عیدِ دیدنی هواوی چه جزئیاتی دارد و مشتریان باید به چه مواردی توجه کنند.

به عنوان اولین سوال از فروشنده این فروشگاه سوال کردیم که جشنواره عیدِ دیدنی هواوی از چه زمانی شروع شده و تا چه زمانی ادامه خواهد یافت و چه جزئیاتی دارد؟

جشنواره هواوی از 12 بهمن ماه شروع شده است و شامل مدل‌های Y5 2017Y7 PrimeP SmartP10 liteNova 2 plusMate 10 liteMate 10Mate 10 Pro می‌شود که خریداران این مدل‌ها از جوایز بدون قرعه کشی هواوی برخوردار شده و در قرعه کشی 77 گوشی PORSCHE DESIGN Mate 10 شرکت داده می‌شوند.

مشتریانی که از تاریخ 12 بهمن تا 12 فروردین نسبت به خرید این گوشی‌ها اقدام می‌کنند، می‌بایست سریال گوشی را در سایت http://huaweidi.com ثبت کرده تا در قرعه کشی مذکور شرکت داده شوند. قرعه کشی گوشی‌های گفته شده در اینستاگرام رسمی هواوی و همچنین سایت رسمی مذکور قابل نمایش بوده و در رسانه‌ها نیز به صورت کامل پوشش داده می‌شود.

ما در فروشگاه‌مان و در همه فروشگاه‌های منتخب هواوی این امکان را فراهم کردیم تا مشتریانی که از بین این 8 گوشی، خرید خود را انجام می‌دهند در همین جا کارهای مربوط به ثبت سریال در قرعه کشی را انجام دهیم و در صورت برنده شدن مشتریان، با آن‌ها تماس بگیریم تا هدیه خود را دریافت نمایند.

استقبال مشتریان در فروشگاه ما و دیگر فروشگاه‌های هواوی به قدری بوده که در صورت تمدید این جشنواره و یا اجرا شدن جشنواره‌های مشابه در آینده، قطعا به فکر افزایش فضای خود خواهیم بود چرا که حضور مردم عالی بوده و در ساعاتی از روز، این استقبال بسیار زیاد شده و همان‌طور که می‌بینید فضای فروشگاه کوچک بوده و در مواقع مذکور پاسخگوی حضور مشتریان نیست.

برندگان جشنواره هواوی چگونه هدایای خود را دریافت کنند؟

مشتریان پس از اینکه متوجه شدند در قرعه کشی هواوی برنده شدند، می‌توانند با ارایه جعبه گوشی و فاکتور به نام خودشان که از ما دریافت کرده‌اند، به مراکز رسمی هواوی مراجعه کرده و هدیه خود را دریافت نمایند.

هواوی در جشنواره عیدِ دیدنی چه هدایایی را بدون قرعه کشی به مشتریانش می‌دهد؟

هدایایی که هواوی برای این جشنواره در نظر گرفته است، متنوع بوده و از جمله آنها پاوربانک، کارت هدیه و بلندگو است که از برندهای خوب بازار بوده و بسته به هر مدل از گوشی‌های 8 گانه، هدیه متناسب به آن در نظرگرفته شده است. به طور مثال ما برای مشتریان گوشی میت 10 پرو کارت هدیه‌ای را تقدیم می‌کنیم که ارزش 200 هزار تومانی دارد و به معنای دیگر 200 هزار تومان تخفیف کاملا نقدی را به مشتریانمان هدیه می‌دهیم.

به طور مثال هواوی پی اسمارت شامل کارت هدیه 50 هزار تومانی است و سایر مدل‌های موجود از هدایای دیگر بهره می‌برند.

با توجه به صحبت‌های انجام شده و شواهد موجود از فروشگاه‌های اختصاصی هواوی در ایران، به نظر می‌رسد این برند توانسته موفقیت خوبی در این جشنواره کسب کرده و فروش بسیار بالایی را ثبت نماید. مشتریان این برند نیز با توجه به ارائه مدل‌های جدید و مدل‌های موجود در جشنواره عیدِ دیدنی رضایت خوبی از این برند داشته و طرفداران پروپاقرضی برای هواوی در کشورمان وجود دارند که ناشی از کیفیت خوب محصولات هواوی است.

یادآوری می‌شود که جشنواره عیدِ دیدنی هواوی تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشته و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز منتخب هواوی از شرایط این جشنواره بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH