گوشی میان‌رده شیائومی Mi A2 با دوربین دوگانه در رگولاتوری TENAA رویت شد

در‌ حالی‌که فعلا تمام حواس‌ها به سمت دستاورد تازه شیائومی یعنی گوشی می میکس 2S متمرکز شده اما به‌نظر می‌رسد که این کمپانی چینی قصد دارد از یک اسمارت‌فون میان‌رده جدید به نام شیائومی Mi A2 رونمایی کند. این هندست اخیرا در رگولاتوری ارتباطات کشور چین (TENAA) نیز رویت شده است.

دستگاه مورد اشاره ما با اسم رمز M1804D2SC در دیتابیس این نهاد نظارتی ثبت شده است. در حقیقت این دیوایس همان گوشی شیائومی Mi 6X بوده که قرار است با نام شیائومی Mi A2 در بازارهای بین‌المللی عرضه شود. طراحی این اسمارت‌فون تا حد زیادی مشابه فبلت ردمی نوت 5 پرو بوده و دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت از دیگر مشخصات آن به شمار می‌رود.

انتظار می‌رود این گوشی به نمایشگری کشیده با نسبت تصویر 18 به 9 مجهز شود. گفته می‌شود که هر دو لنز دوربین دوگانه این دستگاه از رزولوشن یکسانی برخوردار هستند. هم‌چنین نوارهای آنتن نیز در لبه‌های بالایی و پایینی این دستگاه قرار دارند.

هنوز جزییات بیشتری درباره دیگر مشخصات سخت‌افزاری این هندست در دسترس نیست اما انتظار داریم که به‌زودی اطلاعات بیشتری درخصوص گوشی شیائومی Mi A2 اعلام شود. احتمالا این دستگاه با رنگ قرمز روشن در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

6 در مورد “گوشی میان‌رده شیائومی Mi A2 با دوربین دوگانه در رگولاتوری TENAA رویت شد”

  1. عرفان مهرویی

    این گوشی هم که باز کپی از پرچمدارهای بزرگه که اونم سامسونگی که خودش مونده چی بزنه که بفروشه ! عزیزم حداقل از رو وی 30 پلاس کپی میکردی تا بتونی یه ذره بفروشی

  2. طراحی جلو گوشی کاملا شبیه اس۸ دقیقا کپی شده ..پشتش هم ک از ایفون ایکس
    طراح های اینا یه وقت خسته نشن این همه زحمت میکشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH