نقشه گوگل

پشتیبانی از زبان فارسی و 38 زبان دیگر به نقشه گوگل اضافه شد

حدود چهارده سال پیش بود که نقشه گوگل رسما در اختیار کاربران قرار گرفت. این سرویس در ابتدا تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کرد ولی اکنون کاربران بسیاری با زبان‌های مختلف ازجمله فارسی زبانان می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

نقشه گوگل

امروزه بیش از یک میلیارد نفر برای یافتن‌ مکان‌های مورد نظر، انتخاب بهترین مسیر و بسیاری کاربردهای دیگر از نقشه گوگل بهره می‌برند. اخیرا نیز این غول جستجوی اینترنتی برای رضایت بیشتر کاربران و کاربردی‌تر کردن این برنامه، تعداد 39 زبان دیگر را به این سرویس افزوده است. گوگل انتظار دارد تعداد افرادی که از این سرویس استفاده می‌کنند به رقم 1.25 میلیارد نفر افزایش یابد.

نکته قابل توجه درمورد لیست زبان‌های جدید اضافه شده، پشتیبانی نقشه گوگل از زبان فارسی در نسخه جدید این نرم‌افزار بوده که مسلما به عنوان خبری خوش برای کاربرانی ایرانی قلمداد می‌شود. برای دیدن لیست کامل زبان‌های جدید اضافه شده به این سرویس می‌توانید نگاهی به تصویر زیر بیندازید و یا به صفحه مربوطه در وبلاگ رسمی اطلاع‌رسانی کمپانی گوگل مراجعه نمایید.

نقشه گوگل

برای دریافت آخرین نسخه اندرویدی اپلیکیشن نقشه گوگل کافیست روی این لینک کلیک کرده و در صورتی که صاحب یکی از آی‌دیوایس‌های اپل هستید از این لینک استفاده کنید. شایان ذکر است که نسخه تحت وب نقشه گوگل نیز از طریق این لینک قابل دسترسی است.

4 در مورد “پشتیبانی از زبان فارسی و 38 زبان دیگر به نقشه گوگل اضافه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH