گوشی ال‌جی Q7 به همراه پرچمدار جدید سری G معرفی خواهد شد

با آن‌که کمپانی ال‌جی درباره وجود یا عدم وجود بخش برش خورده در بالای نمایشگر گوشی پرچمدار ال‌جی G7 هنوز مردد است، اما حداقل در این قضیه مصمم است که به غیر از این گوشی پرچمدار، دیوایس‌های دیگری با مشخصات سخت‌افزاری مختلف عرضه کند. به لطف ثبت یک نام تجاری جدید، اکنون می‌دانیم که یکی از این دیوایس‌ها گوشی ال‌جی Q7 خواهد بود.

پیش از این و در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018، این کمپانی در کنار گوشی پرچمدار ال‌جی G7 دو دیوایس دیگر به نام‌های ال‌جی V35 و ال‌جی Q7 را پشت درهای بسته در معرض دید شرکای تجاری‌اش قرار داد. اخیرا نیز این کمپانی نام تجاری ال‌جی Q7 را به ثبت رسانده تا شاهد معرفی محصولی جدید با این نام باشیم. سال گذشته بود که این کمپانی با معرفی گوشی‌های ال‌جی Q6 و ال‌جی Q8 سری Q را رسما پایه‌گذاری کرد. شاید بتوان این‌گونه برداشت کرد که ال‌جی Q7 قرار است شکاف میان دو نمونه سال گذشته را پر کند.

همان‌گونه که مطلع هستید، معرفی پرچمدار جدید سری G این کمپانی با تاخیر مواجه شده و ظاهرا ال‌جی با اعمال تغییراتی در نحوه طراحی آن، نواقص موجود را برطرف کرده و محصولی جدید را آماده عرضه کرده است. با این حال درخصوص دو گجت دیگر هیچ‌گونه اطلاعات دیگری در دسترس نیست. انتظار داریم که گوشی ال‌جی Q7 به سخت‌افزاری میان‌رده مجهز شود و قیمتی متناسب با رده‌بندی‌اش داشته باشد.

4 در مورد “گوشی ال‌جی Q7 به همراه پرچمدار جدید سری G معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH