ماه سپتامبر و خوش یمنی برای اپل!

اپل در ماه سپتامبر جایگاه اولی خود را دوباره بدست آورد و سامسونگ را به مرتبه دوم هل داد. اخیرا گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد که میزان فروش آیفون در آمریکا افزایش داشته است و به قدرت قبلی بازگشته است.

با توجه به آغاز به کار آیفونهای 5C و 5S، ماه گذشته اپل 39٪ از بازار را از آن خود کرده بود و همین اتفاق کافی بود که رقیب کره‌ای این برند از سهم 37٪ به 29٪ برسد. با وجود اپل در صدر و سامسونگ در مرتبه دوم، ال جی، موتورولا، اچ تی سی و نوکیا نیز به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در این چارت قسمت جالب توجه رشد در فروش برند موتورولا در ماه گذشته بود، که آنهم می‌تواند به خاطر موتورولا موتو اکس باشد که در هر چهار اوپراتور اصلی آمریکا قابل دسترس بوده است. البته احتمالا به خاطر آغاز به کار خانواده درویدها در وریزون هم بوده است، مخصوصا دروید مکس که با باتری 48 ساعته‌اش، تنها با قیمت 199.99 دلار با قرارداد عرضه شد.

نوکیا با وجود لومیا 521 هم نتوانست به مانند دیگر رقبایش آنچه را که از آن انتظار می‌رفت بدست آورد. البته با معرفی محصولات آینده مثل لومیا 929 احتمالا این جایگاه تغییر خواهد کرد.

با توجه به اخباری که در روزهای گذشته درباره کاهش فروش 5C تایید شد، اخبار جدید اطلاعات ضدو نقیضی ارایه می‌دهند که حاوی  حال خوش اپل بوده و نشان دهنده افزایش در میزان صادرات 5C و 5S هستند.

1[divide]

2

2 در مورد “ماه سپتامبر و خوش یمنی برای اپل!”

  1. مشکل من با آیفون 5s فقط صفحه کوچیکشه
    ممیترسم برم بگیرم نتونم اسفاده کنم چون بشترم کلیپ و فیلم HD نگا میکنم با S4
    ولی سیستم عامل گوشی و گرافیکش واقعا عالی و از لحاظ سخت افزاری با خود سیستم کاملا یکپارچه است
    انشاالله آیفون بعدی صفحه اش بزرگتر میشه . مطمئنن خیلیا دلیله منو دارن واسه نخریدن آیفون
    ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH