جادوئی‌ترین گوشی نوکیا، چه مشخصاتی دارد؟!

جادوئی‌ترین گوشی نوکیا، چه مشخصاتی دارد؟!محصول بی نظیر و باورنکردنی لومیا 1520 کمپانی نوکیا به‌تازگی، برروی یک وبسایت چینی نشان داده شده است. به نظر می‌رسد آن‌چه که پیش‌تر درباره این محصول شنیده‌ایم، صحت خواهند داشت و نوکیا با یک بازگشت طوفانی، قصد دارد دنیای فناوری را به لرزه درآورد!

رویداد خبری نوکیا تا فردا آغاز نخواهد شد اما نوکیا تمام تلاش خود را می‌کند تا مراسم بی نظیری را برای بزرگترین عضو ویندوز فون، برپا نماید. همانطور که گفتیم این فبلت برروی یک سایت چینی نشان داده شده است اما از آن‌ها چه می‌دانیم؟!

وبسایت Engadget چاینا، تایید کرده است که فبلت لومیا 1520 نوکیا شامل یک صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح فول HD است. هم چنین بی نظیرترین شاخصه این محصول را یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی پیور ویو، تشکیل می‌دهد. اگرچه این دوربین به خوبی لنز 41 مگاپیکسلی لومیا 1020 نیست اما نسبت به سایر رقبای اندرویدی خود، بسیار برتر است. در داخل فبلت لومیا 1520، باید یک پردازنده چهارهسته‌ای از نوع کوالکام Snapdragon سری 800 جای داده شده باشد.

رویداد خبری نوکیا در شهر ابوظبی، فردا برگزار خواهد شد و کنار معرفی فبلت لومیا 1520، از کمپانی نوکیا انتظار داریم تا تبلت ویندوز RT خود را نیز معرفی نماید. تبلت نوکیا، لومیا 2520 نامیده می‌شود و از مشخصاتی نظیر صفحه نمایش 10.1 اینچی با وضوح فول HD، دوربین 6.7 مگاپیکسلی، 32 گیگابایت حافظه داخلی و 10 ساعت عمر باتری، بهره می‌برد.

بیایید ببینیم نوکیا، مراسم فردا را چگونه شروع خواهد کرد! آیا این کمپانی موفق خواهد شد در آخرین نفس‌ها، ویندوز فون مایکروسافت را محبوب‌تر نماید یا با معرفی محصولات جدید خود، تلاش بیهوده‌ای را در دنیای فناوری، انجام داده است؟!

1 در مورد “جادوئی‌ترین گوشی نوکیا، چه مشخصاتی دارد؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH