آلکاتل دوباره به ایران بازگشت!

yaas-17

شب گذشته و در مراسمی که در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد، شرکت آلکاتل وان تاچ رسما ورود دوباره خود به ایران را جشن گرفت. این مراسم که توسط شرکت یاس، نماینده رسمی آلکاتل فرانسه در ایران برگزار شد، با حضور مدیران یاس، آلکاتل، نمایندگان فروش و برخی از اصحاب رسانه برگزار گردید.

yaas-12

در ابتدای این سمینار محمود سفار، مدیر عامل یاس ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، آلکاتل وان تاچ را یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان تلفن همراه در دنیا دانست و از همکاری مجموعه یاس با این شرکت ابراز خشنودی کرد. وی ضمن اشاره به حضور ۱۰ ساله و مستمر یاس در بازار داخلی کشور، ابراز امیدواری نمود تا این موفقیت‌ها همچنان ادامه داشته و با قدرتی بیشتر به کار خود در کشور ادامه دهند.

yaas-16

پس از آن مدیر آلکاتل در خاورمیانه و شمال آفریقا بر روی صحنه آمد و گفت: از سال ۱۹۹۳ تا به امروز ما فعالیت داشته‌ایم و خیلی خوشحال هستم در بیستمین سالگرد حضورمان، در اینجا ایستاده‌ام. در سال ۲۰۱۳ با تغییر لوگوی خود و افزودن کلمه وان تاچ به نام آلکاتل، هدف خودمان را تا حد زیادی تغییر دادیم. با پر رنگ شدن حضور گوشی‌های هوشمند در بازار، ما نیز هوشمندی و ذکاوت را وارد کار خودمان کرده‌ایم و تنها به دنبال یک حرکت رو به جلو نیستیم. ما اسمارت را به معنای یک حرکت هوشمند به همراه شرکای هوشمند می‌دانیم و خیلی خوشحال هستم که در بین شما عزیزان بوده و تشکر ویژه‌ای از شرکت یاس و مدیریت محمود سفار دارم.

yaas-11

پس از آن نوبت به ولید رجب، مدیر فروش آلکاتل در منطقه رسید تا به ایراد سخنرانی بپردازد. وی تجارت در بازار موبایل را یک عمل با ریسک بالا دانست چرا که هر روز این فناوری در حال تغییر است و سرعت زیاد پیشرفت به راحتی اجازه مانور را نمی‌دهد. ولید گفت اما ما دوست داریم که این رشد و موفقیت را در کنار سایر برندها تجربه کنیم. خاور میانه منطقه‌ای است که در زمینه موبایل رشد چشمگیری داشته است و ایران در این قسمت توانسته حضور بسیار خوبی در بازار جهانی داشته باشد. ما بر این باور هستیم که در بهترین زمان ممکن قرار داشته و یک موقعیت طلایی برای حضور در ایران فراهم شده است. در طی ۱۲ تا ۱۸ ماه اخیر شاهد یک سری تغییرات و رشد در بازار بودیم و ما خیلی خوشحال هستیم که دوباره بازگشته‌ایم. مدیر فروش آلکاتل سپس افزود: از انتخاب شریک تجاری خود (شرکت یاس) نیز بسیار خرسندیم و می‌خواهیم دست در دست یکدیگر با حمایت شما عزیزان سهم خوبی از بازار را به دست بیاوریم. وی سپس درباره محصولات آلکاتل در بازار و رده‌های مختلف آن توضیحاتی را ارایه کرد.

yaas-10

در ادامه محمد ریش‌پور، مدیر فروش و قائم مقام شرکت یاس بر روی صحنه آمد تا گوشی‌های جدید آلکاتل وان تاچ در بازار ایران که با گارانتی این شرکت عرضه خواهد شد، معرفی کند. وی محصولات آلکاتل را شامل ۴ دسته مختلف دانست که از سری اکسپرشن، خانواده گوشی‌های استایل موسوم به آیدل، خانواده گوشی‌های ارزان با نام Essence و خانواده گوشی‌های هوشمند با قیمت متوسط «وسوم به Simple City تشکیل شده است.

قائم مقام یاس در ابتدا مدل اسکرایب اچ‌دی که در رده مینی تبلت‌های این کمپانی قرار می‌گیرد را معرفی کرد و از مزایای آن چون توانایی پشتیبانی از شبکه +3G، پردازنده چهار هسته‌ای و وجود قلم و کاور آن صحبت نمود. پس از آن مدل توانمند Hero را معرفی کرد که از یک فلیپ کاور مجیک (جادویی) استفاده می‌کند که بر روی آن چندین LED تعبیه شده است و ۸ امکان منحصر به فرد را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، پردازنده قدرتمند ۴ هسته‌ای، نمایشگر فول اچ‌دی و ضخامت بسیار باریک آن اشاره کرد. در ادامه وی مدل‌هایی از خانواده آیدل آلکاتل را معرفی کرد و به این مورد اشاره نمود که در این سری آلکاتل تلاش زیادی در ساخت گوشی با ضخامت باریک و طراحی منحصر به فرد و شکیل داشته است.

yaas-8

پس از صحبت‌های محمد ریش‌پور، گروهی هنری بر روی صحنه آمد که با خوانندگی فرزاد فرزین، ترانه‌هایی را برای حضار اجرا کردند.

yaas-5

در پایان سمینار نیز مراسم رونمایی از گوشی‌های آلکاتل توسط مدیر عامل این شرکت، محمود سفار، انجام پذیرفت و محصولات این برند فرانسوی رسما ورود دوباره خود به بازار ایران را جشن گرفتند.

yaas-3

در ادامه تصاویر اختصاصی دیگری را از این مراسم مشاهده می‌کنید.

yaas-13 yaas-15yaas-9 yaas-7 yaas-6 yaas-4 yaas-2 yaas-1

5 در مورد “آلکاتل دوباره به ایران بازگشت!”

  1. من که گوشی اچ تی سی خریدم پشیمونم ..دفتر مر کزی یاس که فقط دکور داره …نرم افزار کار حرفه ایی نداره.. بالای 20روز گوشی واسه تعمیر فرستادم چند بار زنگ زدم امروز فردا هم تا دلت بخوان کردن..اصلن یه وضعی دوباره همونجورگوشی(( خراب قراره )) بفرستن من که اصلا راضی نیستم ؛به اطرافیان پیشنهاد می کنم نگیرن

  2. پیمان کمالی

    ممنون از گزارش کامل جناب عالی
    به امید روزی که در کشورمون شاهد تولد کمپانی های معتبر در تمام زمینه ها باشیم …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH