آلکاتل 1060، کوچک اندام و کلاسیک، اما با قلبی مدرن!

Alcatel-1060

یک تلفن با طراحی بسیار جمع و جور با ابعاد 11.8×46×107 میلی‌متر به نام 1060 از آلکاتل که البته با نام VM 575 نیز شناخته می‌شود، به بازار آمده است تا در رده خود حرفی برای گفتن نگذارد.

این تلفن خوش دست که با طراحی‌اش ما را به سال‌های دور و اولین تلفن‌های همراهی که داشتیم می‌برد، با کارایی‌اش چیزی بیشتر از آن زمان‌ها به ما ارایه می‌دهد. طراحی‌اش قدیمی است، اما در دلش چیزهای زیادی برای گفتن دارد.

از نظر اتصالات تقریبا تکمیل است و مجهز به درگاه میکرو USB و بلوتوث نسخه 2.0 بوده و در قلبش یک پردازنده 312 مگاهرتزی می‌تپد.

از نظر ظاهر زیبا، خوش‌دست و جمع و جور است. مجهز به یک صفحه نمایش 1.8 اینچی QQVGA، 65K TFT، با رزولوشن 160×128 پیکسل است و با وزنی حدود 64 گرم، در دست گرفتنش را لذت بخش می‌کند. برای این تلفن یک دوربین VGA هم در نظر گرفته شده است که دیگر حرفی برای گفتن نگذارد.

این تلفن کارا، دارای حافظه داخلی 4 مگابایتی بوده و البته امکان ارتقا تا 8 گیگابایت از طریق شکاف حافظه را فراهم می‌کند.

آلکاتل 1060 با یک باتری 650 میلی آمپری تکمیل می‌شود. شاید فکر کنید این گوشی برای بزرگترها مناسب‌تر است، اما باید بگوییم که این تلفن از آنچه می‌بینید فراتر رفته و دل جوانان بسیاری را هم می‌تواند به دست بیاورد. این تلفن همراه دارای جک 3.5 میلی‌متری صدا، پلیر MP3 (مناسب برای گوش دادن به موزیک) و  RDSاف‌ام وایرلس است.

همه این ویژگی‌های 1060 به کنار، خاصیتی دارد که می‌تواند تنها با همان، انتخاب خیلی‌ها باشد. این تلفن جمع و جور از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند و دیگر تیر آخر را هم به دل هوادارانش پرتاب کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH