گوشی هوشمند ال‌جی G7

تصویری از گوشی ال‌جی G7 با نمایشگر برش خورده منتشر شد

از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون حداقل 20 اسمارت‌فون اندرویدی نظیر اوپو R15، ویوو X21، هواوی نوا 3e و گوشی‌های خانواده هواوی P20 با نمایشگری برش خورده عرضه شده‌اند. به نظر می‌رسد گوشی پرچمدار ال‌جی G7 نیز قرار است به این جمع اضافه شود.

نکته این‌جاست که طراحی مذکور مورد پسند کاربران نبوده و همین موضوع بوده که هواوی را وادار به استفاده از گزینه‌ای برای مخفی‌سازی این بخش برش خورده در نمایشگر گوشی هواوی P20 کرده است. استفاده از این زبان طراحی، ساده‌ترین روش برای تولیدکنندگان است تا نسبت نمایشگر به بدنه را در محصولات خود افزایش دهند. احتمالا در سال جاری شاهد عرضه اسمارت‌فون‌های بیش‌تری با این سبک از طراحی خواهیم بود.

به تازگی تصویری از پنل جلویی گوشی ال‌جی G7 منتشر شده که نشان می‌دهد پرچمدار جدید ال‌جی نیز دارای چنین سبکی از طراحی خواهد بود. همان‌طور که در تصویر زیر مشخص است، در بخش برش خورده بالای نمایشگر این هندست می‌توان دوربین جلویی دوگانه و یک فلاش LED را در کنار سنسورهای معمول و اسپیکر مکالمه مشاهده کرد. این گجت ابعادی معادل 153.2 در 71.9 در 8.2 میلی‌متر داشته و نمایشگر 6 اینچی آن از نوع MLCD خواهد بود.

گوشی پرچمدار ال‌جی G7 از تراشه اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند خواهد بود. سایر ویژگی‌های این اسمارت‌فون شامل دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی در بخش پشتی، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و یک حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه است. بر اساس شایعات انتظار می‌رود که کمپانی ال‌جی پرچم‌دار جدید خود را تا پایان ماه آوریل و با برچسب قیمتی حدود 950 دلاری روانه بازار کند.

5 در مورد “تصویری از گوشی ال‌جی G7 با نمایشگر برش خورده منتشر شد”

  1. عزیزان خود اپل این طرح رو از روی گوشی اسنشال کپی کرده در حقیقت صاحب اصلی این طرح اپل نیست بدون تحقیق نظر ندید

  2. از الجی انتظار نداشتیم چیزی که کاربرا دوست ندارن رو بزاره روی گوشی هاش!
    دیگه از ال جی هم بدم میاد ابروی خودش رو با این کاراش میبره
    یه گوشی درست حسابی هم بلد نیست بزنه

    1. مهدی حاجیان

      اره واقعا شورشو در اوردن همشون دارن از یه چیزی که هیچ کسی دوست نداره استفاده میکنن واقعا که

  3. چرا واقعا همه کمپانی ها نشستن اپل تا یه طرحی بزنه بعد همه از روش کپی کنن ..مخصوصا الجی ک خودش یه برنده معروفه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH