گوشی خاطره‌انگیز نوکیا 2010 با نام A10 به بازارها باز می‌گردد

شرکت اچ‌ام‌دی سال گذشته گوشی نوکیا 3310 را با ویژگی‌هایی جدید احیا کرد. چندی پیش نیز در نمایشگاه MWC شاهد معرفی نوکیا 8110 موزی بودیم. خبرهای تازه حکایت از آن دارند که این شرکت فنلاندی در حال کار بر روی نسخه جدید گوشی نوکیا 2010 با هدف بازگردانی و عرضه آن در بازار است.

بر اساس گزارش وب‌سایت Android Authority، نسخه جدید گوشی نوکیا 2010 سال بعد و در بیست و پنجمین سالگرد رونمایی از این محصول دوست‌داشتنی عرضه خواهد شد. گفتنی است این گوشی نوستالژیک برای اولین بار در سال 1994 معرفی و روانه بازار شد. قرار است نسخه بهبود یافته این هندست با صفحه نمایش رنگی و پشتیبانی از شبکه 4G ارائه شود. انتظار می‌رود عرضه این محصول در کشورهایی باشد که هم‌اکنون نوکیا 8110 جدید در آن‌ها ارائه شده است. گفته می‌شود سیستم‌عامل این گوشی نیز مشابه سیستم‌عامل نوکیا 8110 خواهد بود.

با توجه به قرارداد همکاری میان شرکت‌های HMD و فیس‌بوک می‌توان گفت که شاهد پشتیبانی از نرم‌افزارهایی چون فیس‌بوک و واتس‌اپ در این گوشی خواهیم بود. البته این احتمال نیز وجود دارد که گوشی نوکیا 2010 با نام نوکیا A10 یا نام مشابه دیگری عرضه شود. عملکرد شرکت فنلاندی در احیای محصولات قدیمی نوکیا نشان می‌دهد که باید منتظر تنوع رنگی زیادی از این گوشی باشیم. شاید نمایشگاه MWC 2019 زمانی باشد که شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود.

2 در مورد “گوشی خاطره‌انگیز نوکیا 2010 با نام A10 به بازارها باز می‌گردد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH