شرکت دل از لپ‌تاپ‌ های گیمینگ سری G خود با قیمت‌های استثنایی رونمایی کرد

امروزه بر روی هر لپ‌تاپی به خوبی می‌توان بازی‌ها را اجرا کرد، اما کدام بازی و با چه کیفیتی، بحث دیگری است. برای مثال قطعا یک لپ‌تاپ 500 دلاری بازی‌ها را در بهترین تنظیمات کیفیت به روانی یک لپ‌تاپ 2000 دلاری اجرا نخواهد کرد.

در حال حاضر شرکت دل دارای برندی به نام Alienware است که لپ‌تاپ‌های گیمینگ بسیار خوب و البته گران‌قیمتی تولید می‌کند اما اکنون خبر‌های خوبی در راه است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به بازی هستید ولی به دلیل قیمت بالا، قید خرید محصولات گیمینگ را زده‌اید، بهتر است نگاهی به محصول جدید دل بیاندازید.

شرکت دل با معرفی لپ‌تاپ‌های سری G این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بسته به توانایی مالی و نیاز خود، سیستم دلخواه‌شان را از بین دیوایس‌های گیمینگ رده پایین و میان‌رده انتخاب کنند.

مدل‌های ارایه شده شامل G5 ،G3 و G7 هستند. مدل G3 با صفحه نمایشگر 15 و 17 اینچی و کارت گرافیک مجزای انویدای جی‌فورس GTX 1050 عرضه شده است. به علاوه پیکربندی با پردازنده‌های قدرتمند نسل هشتم Core i7 اینتل و درایو دوگانه با گزینه SSD صورت گرفته است.

برای افرادی که تشنه قدرت بیشتری هستند دو مدل G5 و G7 گزینه‌های بهتری محسوب می شوند. آنها نیز مجهز به کارت گرافیک انودیا جی‌فورس GTX 1060، پردازنده‌های نسل هشتم Core i7 اینتل و درایو دوگانه با گزینه SSD هستند. البته مدل G7 را در صورت تمایل می‌توانید با پردازنده فوق قدرتمند جدید Core i9 اینتل نیز سفارش دهید. همچنین این امکان نیز وجود دارد که نمایشگر خود را از نوع IPS UHD 4K انتخاب کنید.

اما در مورد بحث مهم و شیرین قیمت، همانطور که اشاره شده قیمت این لپ‌تاپ های گیمینگ ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. مدل G3 با نمایگشر‌های 15 و 17 اینچی به ترتیب از 750 تا 1100 دلار در بازار عرضه شده‌اند. مدل G5 نیز شروع قیمتش از 950 دلار به بالا و قیمت مدل G7 نیز از 1100 دلار به بالا است.

3 در مورد “شرکت دل از لپ‌تاپ‌ های گیمینگ سری G خود با قیمت‌های استثنایی رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH