تصاویر گوشی مفهومی نوکیا ایکس با طراحی منحصر به فرد منتشر شد

نوکیای‌های ساخت HMD Global از زمان بازگشت دوباره به بازار بسیار چشمگیر بوده‌اند. در مدل‌های عرضه شده نیاز کاربران و بازخورد بازار به منظور طراحی بهتر و محصولی با دوام‌تر مد نظر بوده است. بنابراین جای تعجبی ندارد که شاهد مدل‌های مفهومی منحصر به فردی از نوکیا باشیم.

هنوز مدت زیادی از انتشار تصاویر گوشی مفهومی نوکیا 9 به صورت آنلاین نگذشته است که امروز ویدیو و عکس‌هایی از یک گوشی فوق‌العاده زیبا و جالب مفهومی دیگر از نوکیا با نام نوکیا ایکس (Nokia X) در اینترنت منتشر شد. باید اعتراف کرد که این طرح مفهومی با تمام طرح‌هایی که پیش از این دیده‌ایم، متفاوت است.

طرح‌های مختلف زیادی امروزه در دنیا به چشم می‌خورند اما این طرح نوکیا گویی از آینده آمده است. البته ثبت نام این گوشی اندرویدی به سال 2014 برمی‌گردد و به نظر می‌رسد برگرفته از تخیل طراح باشد. در حقیقت این‌طور تداعی می‌کند که تمامی این تصاویر و جزییات تنها مربوط به ذهن خلاق طراح آن است.

ظاهرا قرار بر این است که نوکیا ایکس مفهومی با بدنه‌ای فلزی معرفی شود اما در این مدل ترکیبی از فلز و شیشه به کار رفته است. نمایشگر نیز به‌صورت تمام صفحه برش خورده است؛ با این تفاوت که قسمت برش خورده مانند گوشی‌های چند ماه اخیر در بخش وسط قرار ندارد و در این مدل مفهومی به گوشه سمت چپ در بالا منتقل شده است. همچنین این دستگاه دارای بلندگوهای استریو است. در قسمت پشت نیز یک اسکنر اثر انگشت برای باز نمودن گوشی تعبیه و آرم نوکیا نیز در مرکز قاب حک شده است. البته لوگوی نوکیا در قسمت جلو در پایین سمت راست نیز وجود دارد.

نوکیا ایکس همچنین مجهز به دوربین دوگانه تحت برند ZEISS با استقرار افقی است در حالی که یک فلاش LED نیز در بین دوربین‌ها خودنمایی می‌کند. نکته جالب دیگر این دستگاه وجود هم‌زمان جک هدفون 3.5 میلیمتری و یک پورت USB-C است. در ضمن این گوشی مفهومی احتمالا در چند رنگ عرضه خواهد شد.

4 در مورد “تصاویر گوشی مفهومی نوکیا ایکس با طراحی منحصر به فرد منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH