شیائومی قصد فروش بیش از 100 میلیون گوشی در سال 2018 را دارد

در اوایل سال جاری گزارشی از سوی موسسه IDC منتشر شد که اعلام می‌کرد بازار فروش اسمارت‌فون‌های چینی با افت 5 درصدی مواجه شده است. شرکت BBK وابسته به برندهای اوپو و ویوو شاهد نرخ کاهش 2 رقمی در میزان فروش محصولات خود بود. بر اساس اطلاعات جدید واصله از منابع تایوانی، کمپانی‌های تولیدکننده چینی مشغول برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه توسعه بسیار گسترده‌ای برای سال 2018 هستند.

شرکت‌های اوپو، شیائومی، ویوو و هواوی به منظور غلبه بر رکود بازار محلی قصد دارند تا فعالیت‌های جهانی خود را توسعه دهند. شیائومی به تنهایی مصمم است تا جهشی عظیم را در عرضه محصولاتش ایجاد کند و فروش بیش از 100 میلیون دستگاه گوشی تا ماه دسامبر را در هدف‌گذاری خود لحاظ نموده است.

گزارشات رسمی حاکی از این هستند که کمپانی تولیدکننده اسمارت‌فون‌های سری می و ردمی، طی 3 ماهه نخست سال 2018 ماهانه بیش از 10 میلیون واحد گوشی را به فروش رسانده است. محاسبات ساده ریاضی نشان می‌دهند که در صورت ادامه یافتن این رویه، احتمالا شمار دستگاه‌های فروخته شده طی ماه‌های ژانویه تا دسامبر به 120 تا 150 میلیون واحد خواهد رسید. برای مقایسه، سال گذشته شیائومی موفق به فروش 90 میلیون دستگاه گوشی هوشمند شد.

کمپانی هواوی در حدود 150 میلیون واحد اسمارت‌فون را به فروش رسانده که 90 میلیون واحد از آن‌ها در چین عرضه شد. برنامه‌ریزی‌ها برای سال 2018 بر فروش 200 میلیون واحدی متمرکز شده‌اند. اوپو و ویوو بر بازار گوشی‌های مقرون به صرفه تمرکز خواهند کرد و سعی می‌کنند تا هندست‌هایی با کلیه ویژگی‌های معمول نظیر دوربین دوگانه، نمایشگر کشیده و هوش مصنوعی را در بازارهای در حال توسعه معرفی نمایند.

3 در مورد “شیائومی قصد فروش بیش از 100 میلیون گوشی در سال 2018 را دارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH