گلکسی S9

رجیستری گوشی‌های سامسونگ بازهم عقب افتاد!

در حالیکه حدود 5 ماه از طرح رجیستری می‌گذرد، همه برندهای پرطرفدار موبایل موجود در کشورمان مشمول این طرح شده‌اند و تنها برندی که هنوز وارد این طرح نشده و محصولات آن کماکان بدون نیاز به ثبت نام در سامانه وزارت صنعت می‌توانند در شبکه مخابراتی کشور فعال شده و مورد استفاده کاربران قرار بگیرند، برند سامسونگ است. ولی برای سومین بار، موعد مشمولیت سامسونگ در طرح رجیستری به تاخیر افتاده و تاریخ جدیدی برای آن اعلام شد.

به گزارش آی‌تی‌رسان، در حالیکه وزیر ارتباطات قبل از عید و با به تاخیر افتادن ورود سامسونگ به طرح رجیستری قول داده بود که به محض پایان تعطیلات نوروزی، این برند پرطرفدار کشورمان به طرح رجیستری ملحق خواهد شد، هفته گذشته این موعد به تاخیر افتاد و اعلام شد که این برند پرفروش در ده روز پایانی فروردین به رجیستری خواهد پیوست.

در حالیکه همه منتظر اضافه شدن این برند به طرح رجیستری بودند، حمیدرضا دهقانی‌نیا معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ورود سامسونگ به طرح رجیستری در اوایل اردیبهشت ماه انجام خواهد شد و بدین ترتیب برای سومین بار، اضافه شدن سامسونگ به طرح رجیستری به تاخیر افتاد.

وی در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

با اجرای طرح رجیستری توانستیم نظم خوبی به بازار موبایل کشور وارد کنیم و شواهد نشان می‌دهد که اجرای این طرح مثبت بوده و عایدات زیادی برای ما داشته است. عایدی دولت از محل مالیات واردات گوشی‌های موبایل در مدت اجرا شدن طرح رجیستری افزایش یافته و این نشان از موفقیت طرح در کشورمان است.

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا در ادامه افزود:

طبق آمارهای رسمی واردات گوشی‌های موبایل در نیمه دوم سال 96 نسبت به نیمه دوم سال 95 افزایش دو و نیم برابری داشته است و این مورد به دلیل قانونی شدن بسیاری از واردات گوشی‌های موبایل است. ما به دنبال این هستیم که جلسه جدیدی را با متولیان این طرح داشته باشیم و برندهای باقیمانده را به زودی به طرح وارد کنیم.

به طور خاص می‌توان در مورد سامسونگ به این موضوع اشاره کنیم که زمان ورود این برند پرفروش به طرح رجیستری، اوایل اردیبهشت ماه خواهد بود ولی در مورد سایر برندهای حاضر در کشور می‌بایست جلسه راهبری تشکیل شده و نسبت به آنها تصمیم‌گیری شود.

5 در مورد “رجیستری گوشی‌های سامسونگ بازهم عقب افتاد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH