جزییات بیشتر از اسمارت واچ اچ تی سی، باورنکردنی و خارق العاده

HTC-Banner

روز دوشنبه مدیر ارشد شرکت اچ تی سی، پیتر چو، از اسمارت واچ‌های جدید که در حال حاضر در بازار هستند انتقاد کرده و آنها را وسیله‌ای ساده و ابزاری برای فریب دادن کاربران نامیده است. همزمان هم گفته است که بازار گجت‌های پوشیدنی بازار پر اهمیت است و اچ تی سی نیز باید در آن سهمی داشته باشد.

این حرفها گویای این هستند که برند تایوانی مشغول کار بر روی اسمارت واچ است. بر طبق اطلاعاتی هم که تا به حال درز کرده است، گفته می‌شود این ساعت هوشمند اندرویدی بوده و مجهز به دوربین است.

البته گفته می‌شود که اچ تی سی باید فعلا بر روی اینکه می‌خواهد این اسمارت واچ چه عملکردهایی داشته باشد، با چه قیمتی عرضه شود و اینکه بازاریابی برای آن چطور صورت بگیرد،  کار کند. این برند قصد دارد در نیمه دوم سال اسمارت واچ خود را روانه بازار کند. این درست زمانی است که اپل قصد دارد اسمارت واچ خود را به بازار بفرستد.

بر اساس تحقیقاتی که مرکز ژونیپر انجام داده است، بازار گجت‌های پوشیدنی، از 1.4 میلیارد دلار در فروش به 19 میلیارد دلار تا سال 2018 می‌رسد.

Galaxy Gear 2 سامسونگ نیز در رویداد CES سال آینده معرفی خواهد شد. این گجت نسبت به مدل پیشین خود دارای ویژگی‌های بیشتری خواهد بود.

2 در مورد “جزییات بیشتر از اسمارت واچ اچ تی سی، باورنکردنی و خارق العاده”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH