آلکاتل ترایب 3040، تلفنی که ارزش داشتن را دارد!

Alcatel-Tribe-3040D

تلفنی با رنگ‌های با طراوت که نگاه به آن، انسان را به وجد می‌آورد، آلکاتل ترایب 3040 نام دارد و نمی‌توان به راحتی دربرابر داشتنش مقاومت کرد.

ترایب یک تلفن ساده مجهز به یک نمایشگر 3.5 اینچی HVGA ،TFT با رزولوشن 480×320 پیکسل است. از نظر اتصالات تمامی امکانات پایه چون بلوتوث، وای‌فای، GPRS و USB نسخه 1.1 را دارد تا خیالتان را از این بابت راحت کند.

Tribe 3014 جز خانواده دو سیمکارته‌های محبوب است و از نظر تجهیزات داخلی در رده خود حرف‌هایی برای گفتن دارد. این مدل دارای یک پردازنده 260 مگاهرتزی بوده و حافظه داخلی و رم آن برابر با 128 مگابایت است. البته با وجود شکاف کارت حافظه قابلیت ارتقا تا 8 گیگابایت برای کاربر فراهم شده است، پس نیازی نیست که نگران ذخیره کردن موزیک‌ها و تصاویر خود باشید.

باتری 1000 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای آن خیال کاربران را از کار با این گوشی خوش ظاهر تا حد زیادی راحت می‌کند و بر خلاف بسیاری از هم رده‌هایش، نگرانی‌های شما را از بابت تمام شدن سریع آن به حداقل می‌رساند.

برای این دستگاه یک دوربین 2 مگاپیکسلی با رزولوشن 1200×1600پیکسل و قابلیت فیلم‌برداری نیز در نظر گرفته شده است. این تلفن امکان استفاده از GPS، پلیرهای ویدیو و موزیک، رادیوی اف‌ام و برنامه‌ای برای رویت اسناد رافراهم می‌کند. در رنگ‌های شادی چون صورتی، گلبهی، سبز، مشکی و سفید موجود است و تلاش کرده تا همه جور سلیقه را راضی نگاه دارد.

3040 در واقع تلفنی ساده با ویژگی‌های پایه بوده که هر کاربر به دنبالش است.

5 در مورد “آلکاتل ترایب 3040، تلفنی که ارزش داشتن را دارد!”

  1. مردم رو مسخره کرندین با این گوشی؟ تبلیغات روش دبگه ای هم داره. این تبلیغتون بدرد 5 سال پیش می خورد. آخه کی میاد گوشی با این مشخصات سخت افزاری پایین بخره؟!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH