ال‌جی G7 ThinQ با اسنپدراگون ۸۴۵ و ۴ گیگابایت رم در راه است

توییتریست مشهور ایوان بلس به تازگی عنوان کرده بود که پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی با نام G7 ThinQ رونمایی خواهد شد. نام این گوشی با تصاویری که سایت TechRadar از آن منتشر کرده بود، تایید شد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ال‌جی G7 ThinQ از ماه بعدی میلادی در بازار عرضه خواهد شد. این هندست با شماره مدل LG-G710TM به تازگی آزمایشات اولیه در آمریکا را می‌گذارند و تصاویر منتشر شده، آن را در قابی پلاستیکی نشان می‌دهند. شایعات حکایت از آن داشتند که پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها دارای صفحه نمایشی 6.1 اینچی خواهد بود. بریدگی بالای پنل نمایش به خوبی در این تصاویر مشخص است و ظاهرا دوربین سلفی و چراغ‌های LED نوتیفیکیشن در آن تعبیه شده‌اند.

به نظر می‌رسد دکمه پاور در سمت راستی گوشی قرار دارد. سمت چپ دکمه‌ای اختصاصی جهت هوش مصنوعی وجود دارد. اطلاعاتی در خصوص دسترسی کاربر جهت شخصی‌سازی این دکمه و استفاده از آن در دیگر عملکردها موجود نیست.

از تصویر فاش شده ذیل مشخص می‌شود که G7 ThinQ دارای پردازنده اسنپدراگون 845، چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی خواهد بود. این ترکیب سخت‌افزاری به هیچ‌وجه ضعیف به نظر نمی‌رسد، اما در مقایسه با پرچم‌داری چون می میکس 2S از شیائومی با چیپ‌ست اسنپدراگون 845، هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی حرفی برای گفتن ندارد. به تازگی تایید شد که گوشی جدید وان پلاس 6 نیز با مشخصاتی مشابه با پرچم‌دار شیائومی عرضه خواهد شد.

در برخی گزارش‌ها خبر از وجود مدلی دیگر تحت عنوان G7 ThinQ پلاس شده بود که دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود. امتیاز عملکرد این هندست در یک نرم‌افزار 252.473 ثبت شده است. با توجه به این که قرار است این گوشی در ماه مه در بازار عرضه شود، احتمالا شرکت کره‌ای آن را در اواخر آوریل رونمایی و فورا برای پیش فروش آماده خواهد کرد.

برخی از منابع آگاه قیمت این هندست را بین 850 تا 950 دلار اعلام کرده بودند. انتظار می‌رود تا برخی دیگر از پرچم‌داران مانند وان پلاس 6، آنر 10 و شیائومی می 7 در نیمه دوم سال وارد بازار شوند. با این حساب به نظر می‌رسد G7 ThinQ کار سختی را در رقابت با گوشی‌های قدرتمند و خوش قیمت چینی خواهد داشت. باید دید نتیجه این رقابت ال‌جی را سربلند خواهد کرد یا خیر. مطمئنا در آینده نزدیک به پاسخ این سوال خواهیم رسید.

3 در مورد “ال‌جی G7 ThinQ با اسنپدراگون ۸۴۵ و ۴ گیگابایت رم در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH