نظریه سیاره ناشناخته آخرالزمان بار دیگر خبرساز شد

بی‌مقدمه سر اصل خبر سیاره ناشناخته می‌رویم و حقایق و شایعات حول و حوش آن را مشخص می‌کنیم.

واقعیت: شواهدی در دست است که از وجود یک سیاره ناشناخته و نامتعارف در منظومه شمسی خبر می‌دهد که در انتظار کشف شدن است. حقیقتا موضوع بسیار هیجان‌انگیز و عجیب و غریبی ‌است.

شایعات: جهان در حال به پایان رسیدن است و این نابودگر فرضی که سیاره نیبروس (Nibiru) نامیده شده است کار زمین را تمام خواهد کرد.

اما اصل خبر حاکی از آن است که نقش این نابودگر فضایی را همان سیاره ناشناخته (Planet X) بازی می‌کند و انجام ماموریت فرضیه نابودی آخرالزمان به او محول شده است. دیوید میید، متخصص عدد شناسی (رشته‌ای از علوم خفیه) در این‌باره می‌گوید، او چندین بار تلاش‌هایش برای تعیین زمان پایان جهان به شکست منتهی شده است اما اکنون یک تفسیر جدید از کتاب مکاشفه (Book of Revelation) دارد که دقیقا به روز 23 آوریل اشاره دارد. او عنوان می‌دارد که امسال بلافاصله با پایان روز زمین، سیاره ناشناخته با سیاره ما برخورد خواهد کرد!

ما پیشگویی آخر‌الزمانی این ستاره شناس و تئوریسین آمریکایی، که ظاهرا قرار است در کمتر از ده روز دیگر رخ دهد را به دلیل رکوردشکنی در اشتباه درآمدن پیش‌گویی‌هایش نادیده می‌گیریم. اما حقیقتا برای تیتر‌های خبری بسیار جذابیت دارد و بسیاری از رسانه‌های بزرگ خبری سریعا آن را چنگ زده و مستقیما به عنوان سرخط اصلی خبر‌های خود تعیین کرده‌اند.

اما با عرض پوزش براساس دلایلی که در بالا اشاره شد بار دیگر قرار نیست هفته آینده دنیا به پایان برسد!

در منظومه شمسی شما تنها با تصاویر حیرت‌انگیز، زیبا و بی‌نظیری مواجه خواهید شد که عظمت و زیبایی جهان و قدرت خداوند را به رخ خواهد کشید. جهانی پر از سیارات و ستارگان و وقایع شگفت‌انگیز و قمر‌هایی که ممکن است میزبان موجوداتی فرازمینی باشند.

5 در مورد “نظریه سیاره ناشناخته آخرالزمان بار دیگر خبرساز شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH