نمایش نسخه طلایی رنگ گوشی آی‌فون X در وب‌سایت کمیته ارتباطات فدرال ایالات‌متحده آمریکا

گواهی کمیته ارتباطات فدرال ایالات‌متحده که توسط کمپانی اپل به ثبت رسیده است، نسخه عرضه نشده و طلایی رنگ گوشی آی‌فون X را نمایش می‌دهد. پیش از رونمایی از آی‌فون X در ماه سپتامبر، پیش‌بینی می‌شد این اسمارت‌فون در 3 رنگ مختلف شامل یک مدل طلایی رنگ جدید به بازار عرضه شود. علی‌رغم نمایش نمونه‌های ساختگی از این محصول، متاسفانه آی‌فون X طلایی رنگ هرگز به بازار ارایه نشد. با این‌حال بر اساس تاییدیه FCC به نظر می‌رسد که کمپانی اپل در ابتدای امر تدابیری برای عرضه دستگاه در سر داشته است و احتمالا این موضوع به انتشار نسخه طلایی آی‌فون X در آینده اشاره می‌کند.

این تاییدیه برای مدت زمان 180 روز در حالت محرمانه قرار داشته و اکنون پس از سپری شدن این دوره، تصاویر هندست مذکور در مقابل انظار عمومی قرار گرفته است. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید پنل شیشه‌ای مشکی رنگ، تمام بخش جلویی گوشی را دربر گرفته است؛ اگرچه اکنون شیشه پشتی دستگاه تقریبا همانند گوشی‌های آی‌فون 8 و 8 پلاس به حالت طلایی کم‌رنگ درآمده است. علاوه بر این، قاب استیل ضدزنگ آی‌فون X نیز به حالت طلایی بسیار سیرتر رنگ‌آمیزی شده است.

بر اساس برخی گزارشات، هم‌اکنون به دلیل محدودیت‌های موجود در زمینه تولید، برنامه‌ریزی‌های اولیه برای ارایه این دستگاه متوقف شده‌اند و با توجه به برخی گزارشات انتظار می‌رود که مدل طلایی رنگ آی‌فون X در آینده به فروش برسد. بعلاوه ماه گذشته خبری فاش شد که ادعا می‌کرد شرکت اپل مشغول کار بر روی مدل رنگی جدیدی با نام طلایی سرخ برای دستگاه ممتاز خود است؛ اگرچه رنگ به نمایش درآمده در تصاویر فاش شده با رنگ دستگاه موجود در تاییدیه FCC شرکت اپل مطابقت ندارد. به هرحال انتظار می‌رود مدل جدید با بهبودهایی جزئی و پیش از معرفی نسل بعدی گوشی‌های آی‌فون در ماه سپتامبر روانه بازار شود. اخیرا گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند پرچم‌دار بعدی کمپانی اپل، گران‌قیمت‌ترین نمونه ارایه شده تا به امروز خواهد بود.

با این وجود حتی در صورت تصمیم اپل مبنی بر عدم عرضه مدل طلایی آی‌فون X، ظاهرا این کمپانی قصد دارد تا مدلی طلایی رنگ از گوشی جایگزین آی‌فون 10 را عرضه نماید. اگرچه اکنون به نظر می‌رسد که اپل بر محصولات سری آی‌فون 8 قرمز رنگ خود که اخیرا معرفی شده، تمرکز نموده است.

4 در مورد “نمایش نسخه طلایی رنگ گوشی آی‌فون X در وب‌سایت کمیته ارتباطات فدرال ایالات‌متحده آمریکا”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH