پنج روش عالی برای تناسب اندام

همواره انتخاب یک روال مناسب برای تناسب اندام بسیار اهمیت داشته است، اما در مقابل دنبال کردن یک شیوه معمولی و ثابت می‌تواند خسته‌کننده باشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به تناسب اندام و سلامتی خود اهمیت می‌دهید توصیه می‌کنیم از روش‌هایی که در ادامه برای این منظور ارایه می‌دهیم، استفاده کنید.

توجه داشته باشید که به‌طور طبیعی استفاده از این محرک‌ها در صورتی‌ به شما کمک می‌کنند که از قبل در خصوص اصول اولیه تمرینی که قصد انجام آن را دارید، اطلاعات کافی داشته باشید. به‌عنوان مثال فعالیت‌هایی مانند شنا کردن، انجام تمرینات بدنسازی در باشگاه‌های ورزشی و یا پیاده‌روی از جمله مواردی هستند که نیازی به آموزش آن‌ها به افراد مبتدی وجود ندارد و اغلب برای کاربران معمولی هستند که می‌خواهند برای تنوع، یک تمرین تازه را در برنامه ورزشی خود جایگزین کنند.

استفاده از تمرین‌های سریع موجود در وب که نیاز به تجهیزات خاصی ندارند

این یک واقعیت اثبات شده است که نشستن بیش از حد برای سلامتی بسیار خطرناک است. بر همین اساس انجام تمریناتی که نیاز به تجهیزات خاصی ندارند یک راه عالی برای تحرک در محل کار و یا حتی در خانه هستند. برای این کار کافی است به وب‌سایت Overwriter، که مختص ارایه تمرینات تصادفی است، مراجعه کنید و تمرینات پیشنهادی را انجام دهید.

در بدو ورود به این وب‌سایت بلافاصله در قالب یک ویدئوی پخش خودکار، یک توصیه جدید ورزشی به همراه نحوه انجام صحیح تمرین و تعداد دفعات تکرار آن را مشاهده خواهید کرد، فقط کافی است اراده کنید و تمرین موردنظر را انجام دهید. همچنین شما می‌توانید پس از اتمام تمرین موردنظر صفحه را ببندید و یا با کلیک بر روی دکمه‌ای که در پایین صفحه تعبیه شده است، تمرین جدیدی را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که به‌منظور تنوع بیشتر برای کاربران، با هربار کلیک بر روی این دکمه یک تمرین جدید تصادفی را در قالب نژاد، جنسیت، لباس و شکل بدن خاص دریافت خواهید کرد.

انتخاب یک مسیر جدید تصادفی برای پیاده‌روی، دویدن و یا دوچرخه‌سواری

کسانی‌که به مسیرهای متنوع برای تمرینات ورزشی مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و نظایر این‌ها وابسته‌اند، از فعالیت ورزشی خود بسیار لذت می‌برند. اگر از علاقه‌مندان به این نوع فعالیت‌های بدنی هستید، وب‌سایت RouteShuffle که توسعه‌دهنده آن تنها 15 سال دارد پیشنهادی عالی و بسیار کاربردی برای انجام پیاده‌روی‌های روزانه است. این وب‌سایت، یک مسیر جدید برای پیاده‌روی، دویدن و یا دوچرخه‌سواری را به‌صورت روزانه تولید می‌کند و در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برای شروع کافی است سایت را در مرورگر تلفن همراه یا دسکتاپ خود باز کنید و سپس محل شروع خود و میزان مسافت موردنظرتان را وارد کنید. پس از این کار باید نوع فعالیت که شامل پیاده‌روی، دویدن و یا دوچرخه‌سواری است را انتخاب کنید. در این مرحله یک مسیر جدید که می‌توانید در گوگل‌مپ نیز آن را باز کنید برای شما ایجاد می‌شود. همچنین اگر مسیر پیشنهادی را دوست نداشتید با یک کلیک می‌توانید به‌راحتی آن را تغییر دهید. همه چیز آماده است؛ حال کافی است پیاده‌روی‌ را با موسیقی مورد علاقه‌تان شروع کنید.

دریافت تمرینات شنا به‌صورت منظم

شاید شما از آن دسته افرادی هستید که به استخر بیش از هر فعالیت ورزشی دیگر علاقه داشته باشید اما قطعا می‌دانید که تنها بازی کردن در آب در طولانی‌مدت برایتان خسته‌کننده خواهد بود. برای داشتن تنوع و حذف یکنواختی فعالیت‌ها می‌توانید از تمرینات تصادفی SwimPlan که برای این منظور طراحی شده‌اند، کمک بگیرید.

SwimPlan، با دریافت جزئیات اطلاعات در خصوص سطح کاری و مهارت‌های شما در شنا، تمریناتی را در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید با توجه به لوازمی که در اختیار دارید اندازه استخر، فاصله‌ای که می‌خواهید شنا کنید، نوع فعالیتی که می‌خواهید انجام دهید و بسیاری موارد دیگر را انتخاب کرده و کارتان را شروع کنید. این ترکیب به‌طور منظم برنامه‌های تمرینی مختلفی را ایجاد می‌کند که بعدا می‌توانید آن‌ها را چاپ کنید و با خود به استخر ببرید.

توجه داشته باشید که نسخه رایگان SwimPlan، دارای چند محدودیت است.

دریافت تمرینات روزانه متنوع

برخی افراد به انجام تمرینات ورزشی در باشگاه علاقه دارند؛ اما اگر شما جز این دسته نیستید و یا بنا به دلایلی مانند مسافرت دسترسی به باشگاه ندارید به‌راحتی می‌توانید تمرینات خود را در منزل دنبال کنید. برای این منظور، Wod Gen یک انتخاب عالی و در عین حال ساده برای شماست تا بتوانید از طریق آن هر نوع ورزشی را انجام دهید.

در حال حاضر هیچ برنامه اندرویدی برای استفاده از Wod Gen طراحی نشده است، بنابراین کاربران باید بر روی برنامه مبتنی بر وب تکیه کنند.

برای استفاده از این سرویس تنها دو پارامتر برای انتخاب وجود دارد. ابتدا نوع فعالیت به‌عنوان مثال تمرین‌های قدرتی، هوازی، استقامتی و… را انتخاب کنید و سپس هر تمرینی را که شامل فعالیت انتخابی شما می‌شود مانند دویدن، پوش‌آپ و…. را انتخاب کرده و روی Generate کلیک کنید. شما فورا یک WOD جدید را دریافت خواهید کرد.

استفاده از تمرینات تصادفی کوتاه با شدت بالا

این روزها تمرینات شدت بالا موسوم به HIIT، به‌ویژه برای افرادی که وقت کافی برای ورزش کردن را ندارند، طرفداران زیادی دارد. در این نوع تمرینات اجرای هر ست تا سر حد ناتوانی عضله، بسیار کلیدی است. اگر در این حوزه تازه‌کار هستید پیشنهاد می‌کنیم از Zuzka Light، که یکی از بهترین متخصصان تناسب اندام در وب است کمک بگیرید. او در تمرینات HIIT متخصص است و هرچیزی که برای شروع نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تمرین تصادفی کوتاه، درواقع یک تقویت‌کننده تمرینات تصادفی HIIT است که روشی جدید را براساس زمان، در دسترس شما قرار می‌دهد. کافی است به او بگویید که برای چه مدت می‌خواهید به تمرین بپردازید و از چه زمانی می‌توانید شروع کنید. پس از این کار دستورات صوتی در حالی‌که یک گیف از نحوه انجام تمرین فعلی را نشان می‌دهند، به شما می‌گویند که وقت آن است که ورزش یا استراحت کنید.

با دوستان‌تان تمرینات ورزش را انجام دهید

بهترین راه برای تجربه یک تمرین ورزشی لذت‌بخش این است که یک دوست را با خود همراه کنید. کافی است چند کلمه انگیزشی با چاشنی رقابت را در زمانی‌که به آن‌ها نیاز دارید، بیان کنید.

در واقع، دوستان شما نیاز ندارند تا به‌طور فیزیکی شما را همراهی کنند، فقط برای داشتن تجربه خاطره‌انگیز و خوشایند باید بهترین برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی را برای ورزش با دوستان انتخاب کرده و کارتان را شروع کنید.

3 در مورد “پنج روش عالی برای تناسب اندام”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH