ال‌جی Q7 با شماره مدل LM-Q710TS، تاییدیه FCC را دریافت کرد

کمپانی کره‌ای و صاحب نام ال‌جی قصد دارد طی روزهای آتی از جدیدترین پرچم‌دار خانواده G خود به نام ال‌جی G7 ThinQ رونمایی کند. به‌تازگی خبرهایی منتشر شده است که نشان می‌دهند این کمپانی قصد دارد در کنار پرچم‌دار جدید خود از ال‌جی Q7 نیز رونمایی کند.

به‌تازگی سازمان رگولاتوری ایالات متحده که با نام FCC شناخته می‌شود، گواهی یک اسمارت‌فون جدید با شماره مدل LG LM-Q710TS را صادر کرده است. در این تاییدیه هیچ یک از مشخصات این هندست درز پیدا نکرده است. هم‌چنین چندی پیش ال‌جی برای کسب گواهی EEC روسیه برای دو اسمارت‌فون G7 ThinQ و Q7 اقدام کرده است که نشان می‌دهد به رونمایی رسمی از این دو اسمارت‌فون زمان زیادی باقی نمانده است.

اگرچه اطلاعات و مشخصات ال‌جی G7 ThinQ تقریبا به طور کامل درز پیدا کرده است، اما تاکنون هیچ اطلاعی از مشخصات احتمالی ال‌جی Q7 در دسترس نیست. با این حال با توجه به مشخصات ال‌جی Q6 می‌توان انتظار داشت این هندست نسخه تضعیف شده ال‌جی G7 ThinQ باشد.

پرچم‌دار آتی ال‌جی یا همان G7 ThinQ از نمایشگری دارای برش و از نوع M+ LCD بهره می‌گیرد که به نسبت نمونه به‌کار رفته در ال‌جی G6 از دو برابر روشنایی بیش‌تر و هم‌چنین طیف رنگی گسترده‌تر بهره می‌گیرد. هم‌چنین انتظار می‌رود قلب پردازشی این دستگاه را اسنپدارگون 845 تشکیل دهد که با 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود. گفته می‌شود در بدنه این دستگاه یک کلید فیزیکی برای دسترسی راحت‌تر به دستیار صوتی بر پایه هوش مصنوعی تعبیه گردد.

انتظار می‌رود در بخش دوربین ال‌جی G7 ThinQ از یک سنسور دوگانه 16 مگاپیکسلی استفاده شود. بنابراین سنسور مورد استفاده در این هندست به نسبت نمونه به‌کار رفته در ال‌جی V30 که ترکیبی از دو سنسور 13 و 16 مگاپیکسلی بود، پیشرفت داشته است. هم‌چنین مطابق شایعات این هندست در ضبط و پخش ویدیو از HDR 10 پشتیبانی خواهد کرد.

ال‌جی در نظر دارد مراسم معارفه ال‌جی G7 ThinQ را در تاریخ 2 مه در نیویورک برگزار کند. هم‌چنین گفته می‌شود ال‌جی Q7 نیز یکی از محصولاتی است که در این رویداد معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH