معرفی اسمارت‌فون تاشو سامسونگ احتمالا به سال 2019 موکول خواهد شد

اکنون چند سالی است که به دنبال معرفی اسمارت‌فون تاشو سامسونگ هستیم؛ چرا که در سال 2014 کمپانی کره‌ای طرح مفهومی زیر را برای گوشی هوشمند تاشو خود به نمایش گذاشت. گزارشات صنعتی سابق نشان می‌دادند که در پایان سال 2018 کمپانی سامسونگ قصد عرضه این هندست را دارد. اما اکنون گزارش جدید تامین‌کنندگان بالادستی حاکی از آن است که در ماه نوامبر 2018 تنها تولید محصول آغاز خواهد شد و این مسئله عرضه اسمارت‌فون تاشو سامسونگ را به اوایل سال 2019 و تقریبا همزمان با رونمایی از گوشی گلکسی S10 موکول می‌کند.

بر اساس گزارش نشریه کره‌ای TheBell، سامسونگ با این دستگاه صرفا بازار را ارزیابی خواهد کرد و هدف‌گذاری خود را بر مبنای تولید 500 هزار تا 2 میلیون دستگاه قرار می‌دهد.

نماینده یکی از کمپانی‌های شریک می‌گوید: “ما به دنبال تولید انبوه محصولات نهایی و نه نمونه‌هایی از آن‌ها هستیم. در صورتی که در پایان سال فرآیند تولید قطعات را آغاز کنیم، احتمالا عرضه محصول به اوایل سال آینده موکول می‌شود”.

به گفته نشریه TheBell، هنوز سامسونگ در مورد طراحی نهایی و تاشوندگی درونی یا بیرونی این اسمارت‌فون به جمع‌بندی نرسیده است. در صورت بهره‌گیری از طراحی تاشونده به داخل انتظار می‌رود این هندست حداکثر مجهز به 3 نمایشگر اولد باشد که 2 عدد از آن‌ها در بخش داخلی و 1 نمایشگر در فضای خارجی گوشی قرار می‌گیرند (همانند تصویر فوق) تا بدون نیاز به باز کردن دستگاه، امکان استفاده از آن همانند یک گوشی استاندارد فراهم شود.

گزارش‌های قبلی نشان می‌دادند که نمایشگر داخلی دارای قطر 7.3 اینچی خواهد بود؛ در حالی که گزارش نشریه TheBell ابعاد این صفحه نمایش را در محدوده فبلت‌های گلکسی‌نوت و کوچک‌تر از اندازه نمایشگر تبلت‌ها در نظر گرفته است. این گزارش خاطرنشان می‌کند که چرخه‌های جایگزینی طولانی‌تر، شرکت سامسونگ را برای تحریک تقاضا و ارایه محصولاتی نوآورانه‌تر تحت فشار قرار می‌دهد. اما همچنین هشدار می‌دهد که اسمارت‌فون تاشو احتمالا آخرین نوآوری بزرگ در طراحی ظاهری گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

پیش‌تر گزارش شد که کمپانی هواوی در رقابت با سامسونگ تلاش می‌کند تا پیش از این غول کره‌ای، اسمارت‌فون تاشو خود را ارایه نماید. لذا حتی در صورت بروز تاخیر در عرضه هندست تاشو سامسونگ می‌توانیم شاهد ارایه گوشی تاشو هواوی به بازار ولو در تعداد محدود باشیم.

3 در مورد “معرفی اسمارت‌فون تاشو سامسونگ احتمالا به سال 2019 موکول خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH