اپل خود را برای معرفی یک تبلت غول آسا، آماده می‌کند!

اپل خود را برای معرفی یک تبلت غول آسا، آماده می‌کند!

به نظر می‌رسد اپل در حال توسعه و طراحی محصول جدیدی است که از نظر قدرت، کم از یک لپ‌تاپ نداشته و به خانواده تبلت‌های هوشمند، تعلق دارد. این حدس از صحبت‌های اخیر تحلیلگری پپ جف‌رای به دست آمده و این فرد مدعی است که اپل درصدد بوده تا تبلتی را با کارایی مشابه رایانه‌های شخصی، طراحی نماید.

احتمالا باید این تبلت قدرتمند را آی‌پد Pro صدا بزنیم! تمرکز این تبلت برروی سه ویژگی پردازش، صفحات گسترده و سخنرانی‌ها معطوف شده است. پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی بر توسعه یک تبلت 13 اینچی از سوی اپل، شنیده می‌شد. پردازنده 64 بیتی A7 اپل می‌تواند نشانه‌ای از وقوع چنین اتفاق جذاب و میمونی، در بازار تبلت‌ها باشد. مدیر عامل فعلی اپل نیز گفته بود که رقبای اپل در صدد هستند تا تبلت‌ها را به رایانه و رایانه‌ها را به تبلت، تبدیل نمایند.

به عنوان نتیجه کلی، باید بگوییم به‌زودی اپل یک نوت بوک صفحه لمسی را که می‌تواند به تبلت تبدیل شود و زیر 2 پوند وزن دارد، معرفی خواهد کرد. همچنین عرضه این محصول می‌تواند به کمپانی اپل، موفقیت بزرگی را نوید دهد تا بتواند سالانه ده‌ها میلیارد دلار سود خالص خود را افزایش دهد.

نظر شما درباره یک تبلت قدرت‌مند چیست؟! آیا مایل هستید چنین تبلتی را که می‌تواند نقش یک رایانه رومیزی را برایتان ایفا کند، خریداری نمایید؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH