5 ویژگی لومیا 1320 که آنرا خریدنی می‌کند!

lumia-1320

فبلت خوش قیمت نوکیا با نام لومیا 1320، قول داده است که فروش خوبی داشته باشد. اما چرا؟

دیروز نوکیا از دو فبلت ویندوزی خود پرده برداری کرد. از آنجایی که 1520 جز گران قیمت‌هاست و برای از ما بهترون است، 1320 اما برای اکثریت معرفی شده است. با اینکه قیمت پایینتری دارد، اما ویژگی‌هایی دارد که آنرا خریدنی می‌کند.

در ادامه به معرفی 5 ویژگی این فبلت می‌پردازیم:

1-قیمت: با اینکه شاید مثل هم دوره‌ایش زیاد هم پیشرفته نباشد، اما به دلیل قیمت 339 دلاری‌اش، احتمالا انتخاب خیلی از فبلت دوست‌ها خواهد بود.

2-کاور قابل تعویض: این فبلت با قابلیت تغییر قاب عرضه شده است تا هر وقت که بخواهید بتوانید رنگ آنرا از میان رنگ‌هایی مثل نارنجی، سیاه، سفید و زرد تغییر دهید.

3-شکاف کارت حافظه: این فبلت امکان ارتقا حافظه تا 64 گیگابایت از طریق شکاف در نظر گرفته شده را می‌دهد. این ویژگی شاید در بسیاری از دستگاه‌های مدل بالای حال حاضر وجود نداشته باشد.

4:کارایی سریع و خوب: سیستم عامل ویندوز به کارایی و سرعت و روانی مشهور است، حتی زمانی که پردازشگر شما 2 هسته‌ای باشد. قطعا برتری این دستگاه را نسبت به همتاهای اندرویدی‌اش خواهید دید.

5-برنامه‌های نوکیا: نوکیا چند برنامه بسیار جالب را به این فبلت افزوده است. از این برنامه‌ها می‌توان به StoryTeller و CinemaGraph اشاره کرد.

قطعا این فبلت و لومیا 1520، در بازار خواهند درخشید و شاید هم خیلی زود شاهد تغییر در روند علاقه و خرید فبلت دوست‌ها باشیم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH