وان‌پلاس 6 با اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم به‌زودی معرفی می‌شود

کمپانی چینی وان‌پلاس هنوز به معرفی قاتل پرچم‌داران خود مشغول است. پرچم‌دار بعدی این کمپانی با نام وان‌پلاس 6 روانه بازار خواهد شد. اگرچه شایعات پیشین حاکی از معرفی این هندست در اوایل ماه مه بودند، اما اخیرا خبری منتشر شده است که نشان می‌دهد دوستداران وان‌پلاس برای معرفی این اسمارت‌فون باید تا اواسط ماه مه صبر کنند.

یکی از منابع خبری هند به‌تازگی اعلام کرده است که معارفه وان‌پلاس 6 در تاریخ 18 مه برگزار خواهد شد و این اسمارت‌فون با قیمت 40 هزار روپیه (تقریبا 600 دلار) روانه بازار خواهد شد. متاسفانه نمی‌توان صحت این اطلاعات را به صورت قطعی تایید کرد، بنابراین هنوز باید به دید یک شایعه به این خبر نگاه کرد.

هم‌چنین انتظار می‌رود وان‌پلاس در اواخر ماه جاری میلادی یک نسخه ویژه از وان‌پلاس 6 را با تم Avengers (انتقام جویان) عرضه کند. البته این نسخه در چند کشور محدود که وان‌پلاس به صورت رسمی در آن‌ها به فعالیت می‌پردازد، عرضه خواهد شد.

از جمله اطلاعاتی که به صورت رسمی از وان‌پلاس 6 منتشر شده است، می‌توان به بهره‌گیری از نمایشگر با بریدگی صفحه، گواهی IP67 و دوربین دوگانه اشاره کرد. هم‌چنین در قلب این اسمارت‌فون می‌توانیم چیپست اسنپدارگون 845 را مشاهده کنیم که با 8 گیگابایت رم همراهی می‌شود.

2 در مورد “وان‌پلاس 6 با اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم به‌زودی معرفی می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH