رندرهای منتشر شده از کیس گلکسی A6 و +A6 وجود دوربین دوگانه و جک هدفون را تایید می‌کنند

سامسونگ در نظر دارد دو هندست جدید از خانواده گلکسی A را به‌زودی معرفی و روانه بازار کند. این دو هندست تحت نام‌های گلکسی A6 و +A6 معرفی می‌شوند و چند ماهی می‌شود که حضور ویژه‌ای در اخبار و شایعات دنیای فناوری دارند!

این دو اسمارت‌فون متعلق به سری گلکسی A به صورت پیش‌فرض با اندروید 8 اوریو عرضه خواهند شد و ویژگی‌هایی نظیر استفاده از دوربین دوگانه و نمایشگر Infinity را ارایه می‌دهند. هفته گذشته رندرهایی غیررسمی از گلکسی A6 و +A6 را شاهد بودیم، با این حال به‌تازگی رندرهایی رسمی‌تر منتشر شده است که می‌تواند به خوبی ظاهر و برخی از امکانات این دو مدل را تایید کند.

گلکسی A6

از جمله اطلاعاتی که با توجه به رندرها می‌توان متوجه آن شد، حذف شدن کلید سخت افزاری هوم از پنل جلویی این دو هندست است. هم‌چنین مطابق این تصاویر گلکسی +A6 از یک دوربین دوگانه بهره می‌گیرد، این در حالی است که دوربین اصلی گلکسی A6 تنها از یک سنسور تشکیل شده است.

گلکسی +A6

هر دو مدل گلکسی A6 و +A6 از جک صوتی 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کنند. این دو هندست از چیپست اگزینوس 7870 استفاده خواهند کرد و به 3 یا 4 گیگابایت رم مجهز می‌شوند. سامسونگ در نظر دارد این دو مدل را در ماه مه روانه بازار اروپا کند.

2 در مورد “رندرهای منتشر شده از کیس گلکسی A6 و +A6 وجود دوربین دوگانه و جک هدفون را تایید می‌کنند”

  1. سامسونگ هم اگ بخواد از اپل کپی کنه جک هدفون برداره خیلی بد میشه .. واقعا جک هدفون خیلی کاربردیه ک روی خود گوشی باشه ن این ک با تبدیل وصل بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH