چگونه از یک موقعیت مکانی در نقشه، یک تصویر زمینه بسازیم؟

تصویر زمینه صفحه هوم و لاک‌اسکرین شما می‌تواند خیلی چیز‌ها را در‌مورد شما بگوید و یکی از مهم‌ترین چیز‌ها در مورد شما این است که شما اهل کجایید. اگر بخواهید این را در گوشی خود نشان دهید باید بدانید که Alvar carto  یک گزینه مناسب برای شما دارد. برای ساختن یک تصویر زمینه از نقشه ۶ گام زیر را با ما همراه باشید.

۱. وارد وبسایت Alvar carto شوید.

۲. موقعیت مکانی‌ که می‌خواهید نقشه آن را ایجاد کنید، وارد کنید: نام‌ شهر، کشور یا قاره‌ای را که می‌خواهید به عنوان تصویر زمینه از آن استفاده کنید را وارد کنید حتی می‌توانید مقداری دقیق‌تر باشید و نام یک رودخانه را در آن وارد کنید.

۳. رنگ تم مورد علاقه خود را وارد کنید: سفید و مشکی، خاکستری تیره و سفید، خاکستری تیره و خاکستری روشن و مشکی و نارنجی تم‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید.

۴. رزولوشن تصویر را براساس تلفن همراه خود انتخاب کنید: می‌توانید از رنج رزولوشن تصویر آیفون SE تا رزولوشن آیفون X، گوگل پیکسل ۲ ایکس‌ال همچنین گوشی‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، هواوی، ال‌جی، وان‌پلاس و شیائومی را انتخاب کنید.

۵. پس از اینکه تمام انتخاب‌های خود را انجام دادید می‌توانید به‌روی تصویر زوم کنید و آن قسمتی که مد‌نظر دارید را به‌عنوان تصویر زمینه انتخاب کنید.

۶. اکنون به‌روی Generate کلیک کنید تا نقشه مورد‌نظر با فرمت PNG سیو شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH