هر آن‌چیزی که از iBshop بانک شهر و روش‌های دانلود و سرمایه گذاری در آن باید بدانید

آی بی شاپ (iBshop) بانک شهر یکی از سایت‌هایی است که این روزها در صدا و سیما و بیلبوردهای شهری دارای تبلیغات فراوانی است و در منظر دید بسیاری از مردم قرار گرفته است. سایت آی‌بی‌شاپ که متعلق به شرکت‌های: بانک شهر، سرمایه گذاری آتیه اندیشان مس، گروه راهبران اقتصادی آرمان، سرمایه گذاری شهر آتیه و بانک توسعه صادرات ایران است، با ارایه خدمات مختلف سرمایه گذاری وارد حوزه مالی آنلاین شده و خدمات متنوعی را به کاربران اینترنتی ارایه می‌نماید که در ادامه به بررسی امکانات موجود در سایت iBshop می‌پردازیم.

iBshop که در حقیقت با توجه به ترکیب سهام‌داران آن متعلق به بانک شهر است، در زمینه سرمایه گذاری‌هایی مثل: صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه گذاری، خرید و فروش اوراق تامین مالی، خدمات مشاوره سرمایه گذاری؛ خدمات کارگزاری و سبدگردانی فعالیت می‌کند.

دانلود ibshop بانک شهر

محیط سایت سرمایه گذاری iBshop چگونه است؟

کاربر پس از ورود به سایت رسمی iBshop با یک سری از گزارشات مختلف در مورد صندوق‌های سرمایه گذاری روبرو می‌شود که اطلاعات زیادی در آن‌ها ذکر شده است و کاربر می‌تواند با مشاهده هر کدام از آن‌ها، نسبت به سرمایه گذاری در این سایت اقدام نماید.

از نکات قابل توجه ما در اولین بازدید از سایت رسمی این شرکت، وجود صندوق‌های سرمایه گذاری با نرخ منفی بود که به نظر عجیب است که مسئولین این سایت با وجود تبلیغات میلیاردی خود در رسانه‌های مختلف، صندوهای سرمایه گذاری با نرخ منفی را به کاربران پیشنهاد می‌دهند!

شرکت تأمین ‌سرمایه تمدن (سهامی خاص) که موسس و مدیر این سایت سرمایه گذاری است، در ظاهر سایت خود سعی کرده که از گرافیک کاربرپسندی بهره ببرد و مطالب نیز به گونه‌ای چینش شده‌اند که دسترسی به اطلاعات بیشتر، نسبتا آسان است. البته در صورتی‌که دسترسی به اطلاعات و جزییات صندوق‌های سرمایه گذاری موجود در این پایگاه سرمایه گذاری راحت‌تر بود، می‌توانست در جذب کاربران نیز موفق‌تر باشد.

سایت iBshop ریسپانسیو و کمی سنگین!

البته سایت رسمی iBshop بانک  شهر برای موبایل نیز بهینه سازی شده و کاملا ریسپانسیو است. مسئولین این سایت می‌توانستند کمی از حجم غیرضروری صفحه اول بکاهند ولی به هر حال با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه ارایه اینترنت پرسرعت، به نظر می‌رسد عملکرد لود این وب سایت در قیاس با سایر سایت‌های صندوق‌های سرمایه گذاری و شرکت‌های تامین سرمایه بهتر است. در ادامه می‌توانید به نتایج تستی که از طریق سایت جی‌تی متریکس انجام دادیم، توجه کنید.

نکته: قطعا می‌دانیم که سرورهای این سایت که با آی‌پی 185.37.52.9 در دیتاسنتر تبیان میزبانی می‌شوند برای سرورهای تست جی‌تی متریکس دور بوده و نتایج آن با توجه به فاصله دو سرور تعیین می‌شود ولی حجم صفحه اول حدودا 2 مگابایتی برای سایت‌های این چنینی قطعا عدد بزرگی است که می‌بایست نسبت به کاهش آن با استفاده از تکنولوژی‌های فشرده سازی حرفه‌ای اقدام شود.

ثبت نام در سایت سرمایه گذاری iBshop و امکانات آن

ثبت نام در ibshop.ir به راحتی قابل انجام بوده و در حدود یک دقیقه توانستیم عملیات ثبت نام را انجام دهیم و البته کندی در ارسال پیامک تایید یکی از دلایل یک دقیقه‌ای شدن ثبت نام ما در آی‌بی شاپ بود که پیشنهاد می‌کنیم در بهبود  ارتقای عملکرد ارسال سرور پیامک این سایت تجدیدنظر صورت بگیرد.

پس از ورود به محیط کاربری اختصاصی در سایت آی‌بی شاپ با صندوق‌های سرمایه گذاری مختلفی روبرو می‌شوید که مقدار سرمایه گذاری شما را مشخص کرده و افزایش یا کاهش دارایی‌تان را نشان می‌دهد. کاربر در صفحه اختصاصی خود می‌تواند تراکنش‌ها را بررسی کرده و روند نوسانی قیمت واحدهای سرمایه گذاری را مشاهده کند که طبیعتا امکاناتی است که مد نظر هر سرمایه گذاری است.

از دیگر امکانات موجود در سایت رسمی سرمایه گذاری آنلاین ibshop.ir می‌توان به وجود فیلم‌های آموزشی اشاره کرد که روند ثبت نام و کار با این سامانه را به کاربران آموزش می‌دهد .

از طریق سایت سرمایه گذاری iBshop چه مدت طول می‌کشد تا واحدها صادر شوند؟

یکی از سوالاتی که معمولا توسط کاربران در مورد سایت‌های این چنینی پرسیده می‌شود، زمانی است که از طریق این شرکت‌های تامین سرمایه برای صدور واحدهای سرمایه گذاری صرف می‌کنند. طبق اطلاعات موجود در سایت رسمی این شرکت، کاربر می‌بایست 3 روز کاری برای صدور واحدهای خود منتظر بماند که یک روز از این مدت به دلیل تاخیری است که تسویه شاپرک با سایت آی‌بی شاپ دارد.

آیا سایت ibshop.ir بانک شهر از امنیت کافی برخوردار هست؟

دلایل مختلفی را ما در آی‌تی‌رسان برای اعتماد به این سایت می‌توانیم نام ببریم. طبق بررسی‌ها وجود نماد الکترونیکی اولین موردی است که باعث می‌شود به طور کلی یک مرحله امنیت این سایت نسبت به سایرین افزایش پیدا کند. دومین مورد حضور نام‌های بزرگ بانکی مانند بانک شهر و بانک توسعه صادرات است که طبیعتا تحت شدیدترین نظارت‌های امنیتی از سوی بانک مرکزی هستند و اقدامات این چنینی در صورتی که منجر به احیانا کلاهبرداری شود، برای آن‌ها گران تمام شده و صدمات جبران ناپذیری به اعتماد مردم خواهد زد.

دانلود اپلیکیشن iBshop “بودن یا نبودن!” مساله این است

یکی از نکات شاید خنده‌دار در مورد این سایت وجود لینکی برای دانلود اپلیکیشن است ولی عملا با کلیک روی آن با صفحه ارور مواجه می‌شویم! این موضوع نشان می‌دهد که مسئولین آی‌بی شاپ از ابتدا قصد راه اندازی همچین امکانی را داشته‌اند و احتمالا نرم افزاری نیز در میان هست ولی دانسته یا ندانسته دسترسی آن برای کاربران بسته شده است!

البته نگران نباشید چرا که اگر مسئولین این سایت به فکر اپلیکیشن اندرویدی خود نبوده‌اند، مسئولین کافه بازار توانستند این اپلیکیشن را به کاربران عرضه کرده و تابحال بیش از 20 هزار بار دانلود شده است!

تجربه کاربری ما با اپلیکیشن iBshop

پس از تلاشی که برای پیدا کردن اپلیکیشن این سایت کردیم، توانستیم آن را نصب کرده و با یوزر و پسوردی که در ثبت نام سایت دریافت کردیم، وارد محیط کاربری خود در اپلیکیشن این سایت سرمایه گذاری شدیم. اولین مشکلی که با این اپلیکیشن داشتیم، مشکل بسته شدن آن باتلاش ما برای ادیت اطلاعات کاربری‌مان بود!

تقریبا امکان خارق العاده‌ای در اپلیکیشن وجود نداشته و تمامی کارهایی که از طریق سایت انجام می‌شود، در اپ اندرویدی آن نیز قابل انجام است. البته می‌توان گفت که سایت رسمی این شرکت امکانات و اطلاعات کامل‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و طبیعتا باگ‌های احتمالی از جمله بسته شدن نرم افزار در هنگام ادیت اطلاعات را نیز ندارد!

نکته و نقطه مثبتی که در اولین کاربری ما با اپلیکیشن آی‌بی شاپ به آن برخورد کردیم، طراحی ظاهری زیبا و استفاده از تکنیک‌های اندک زیباسازی و کاربرپسند کردن محیط آن بود که البته از رنگ برندینگ آی‌بی شاپ همانند سایت رسمی آن استفاده شده است.

دانلود ibshop بانک شهر

نتیجه گیری

به طور کلی سایت سرمایه گذاری آی‌بی شاپ برخلاف تبلیغات و بزرگنمایی‌های صورت گرفته، یک راه نجات بزرگ برای مردم نبوده و صرفا یک تجمیع کننده برای صندوق‌های سرمایه گذاری است که معمولا برای خرید آن‌ها نمی‌توان پروسه طولانی اخذ کد بورسی و ورود به سایت بورس و… را انجام داده و مردم می‌خواهند بدون انجام بروکراسی‌های سخت و پیچیده صرفا از سرمایه گذاری در این صندوق‌ها بهره ببرند.

دانلود iBshop بانک شهر

67 در مورد “هر آن‌چیزی که از iBshop بانک شهر و روش‌های دانلود و سرمایه گذاری در آن باید بدانید”

  1. سلام رمز ورود من منقضی شده و هرچقدر رمز را وارد می کنم یه پیام میاد کهobject not to an instance of an object. لطفا راهنمایی کنطد

    2
    4
    1. برادر هر وقت با این مشکل مواجه شدی ن تنها شما همه
      اول از طریق ibshop.online نسبت ب تغییر رمز عبور اقدام کنین . بعد از تغییر رمز میتونید از برنامه هم استفادع کنید 🚶

  2. سلام
    ای بی شاپ رمزمو منقضی میزنه وتوقسمت تغییر رمز هر رمزجدیدی که میزنمو قبول نمیکنه چیکارکنم ?

    1
    12
    1. سلام باید هم از حروف بزرگ و کوچیک انگلیسی و هم از اعداد و هم نشانه هایی مثل @*&$/ استفاده کنید و از ٨ کاراکتر هم بیشتر باشه
      و دقت کنید کیبردتون فارسی نباشه

      1
      3
  3. محمود هاشمیان

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    یک سوال برام پیش اومده
    من چند روز پیش 390 واحد صدور در خواست کردم بعد 3 یا 4 روز دقت کردم قیمت هر واحد کمتر از روزی که من ثبت کردم شده است با این حساب در زمان ابطال چیزی حدود 670 هزار تومان ضرر می کنم
    حالا سوالم اینجاست که صندوق زرین شهر قراره به من سود قطعی 18 درصد بده آیا این اختلاف مبلغ که باعث میشه اصل پول من کم بشه چطور جبران میشه؟

    7
    23
  4. با سلام دوستان عزیزم اگر امکانش هست من را راهنمایی کنید بنده هر زمان صدور میزنم مبلغی از کل پول من کسر می‌شود

    4
    6
  5. سلام من یک ساله تو گنجینه زرین حساب باز کردم سود ۲۰ درصد به موقع ۳۰ هر ماه دریافت کردم الان با نظرات خوب دوستان به این نتیجه رسیدم وقتی هیچ مدرکی نداری و با نرم افزار طرفی با قطع اینترنت هیچی نداری (امروز اقدام به برداشت میکنم سری که درد نمیکنه دستمال نبندیم)

    1
    12
  6. سلام قبلا من سهام داشتم خوب بود حضوری بود الان خیلی بد شده چون واقعا هیچ مدرکی دستت نیست بابت پیگیری پولت بعدا مدرک داری نمیتونی وای به حالی که نداشته باشی اونم از این جاها که طرفت معلوم نیست کیه

    1
    6
  7. هنگام ثبت‌نام کاربر حقیقی جدید، همه فیلدهای ستاره دار را پر میکنم ولی در پایان، خطا در یکی از مقادیر را میدهد و فیلدی که خطا گرفته را مشخص نمیکند.چرا؟
    آیا نام کاربری را میتوان شماره ملی انتخاب کرد؟
    ترتیب ورود سه قسمت سریال شناسنامه چگونه است؟

    1
    1
  8. من از طریق بانک تو گنجبنه سرمایه کردم ولی هیچ اطلاعاتی ندارم منظور از صدور چیست چطوری می تونم می تونم مبلغی را کم یا زیاد کنم .

    3
    8
  9. در صورت وقوع کلاهبرداری هیچکی جوابگو نخواهد بود چون طرف ما یک سایت نرم افزاری است و هیچگونه مدرک و نوشته ای ممهور به بانک نمیده.بهتر از پدیده شاندیز نیست که حتی تبلیغاتش در صدا و سیمای ملی پخش میشه .آخرش همش کلاهبرداری درآمد و سرمایه مردم به باد رفت.به نظرم ریسک بزرگیه .

    1
    10
  10. من یکساله تو صندوقهای سهامی و ثابت فعال هستم و به این نتیجه رسیدم که خیلی بهتر بانک میشه با پولامون کار کنیم

    3
    2
  11. سلام آیا ارزش واحد هو امکانش هست از صد هزار پایین بیاد…..اگه اومد اصل پولی هم که گذاشتیم کم میشه….
    خواهشآ جواب بدین…..

    1
    9
  12. سلام من از سال 90 تو صندوق گنجینه زرین حساب دارم و سود 18 تا 22 درصد اول هر ماه به حسابم واریز میشه با آی بی شاپ راحت میشه صدور زد البته یه مدت به علت پر شدن سقف صندوق بسته بود ولی ابطال رو قبول نمیکنه باید از طریق بانک شهر انجام بدیم . از دوستان کسی هستش که تو صندوقهای سهام و مختلط سرمایه گذاری کرده باشه ؟؟؟ میخواستم ببینم راضی هستن یا نه ؟؟

    5
    4
    1. سلام من تو مختلط سهام داشتم تو سهام ثروت افرینشم بودم فقط میدونم اگه بتونی به موقع بخری به موقع هم بفروشی سودش چند برابر بانک یعنی امکانش هست بتونی در یکسال پولتا دوبل بکنی یاعلی

      3
      2
  13. سلام ببخشید چند ماه پیش از طریق یک اپلیکیشن از کافه بازار چند میلیون از حساب کارت من دزدی شد و مرکز دزدی بعد از اعلام پلیس فتا کافه بازار بود ولی کافه بازار نتونست سر نخی از دزد که از طریق برنامه کافه بازار خرید کرده پیدا کنه.و پوله من به باد رفت. کافه بازار تا الان نزدیک به 10 هزار شاکی داره که هیچ کدوم نتونستن پولشونو پس بگیرن چون کافه بازار نمیتونه بگه کیی دزدی کرده و خرید کرده از برنامه بازار به خاطره همین هکرها از طریق بازار دزدی میکنن. حساب من در بانک شهر بود. فتا گفت برو زنگ میزنیم الکی یعنی برو خدافظ پولت پیدا نمیشه. اگه ماله خودشون بود در ارز 2 روز پیدا میکردن.

  14. سلام من در گنجینه زرین حساب دارم.الان ازطریق ibship چند واحد رو صدور زدم،الان میخوام بدونم به مبلغی که در صندوق گنجینه زرین دارم اضافه شده یا این سیستم ibshop از بانک جداست؟؟واینکه اگر به مبلغ صندوق اضافه شده چطور از مبلغ کلی صندوق میتوانیم اطلاع پیدا کنیم؟اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.

    2
    11
    1. با نام کاربریت وارد ibshop شو و دارایی ها رو چک کن اونجا میاره. اگه صدور زده باشی به مبلغ قبلیت تو گنجینه زرین اضافه میشه البته صدور 2 روز کاری زمان میبره ینی 2 روز طول میکشه تا به حسابت بشینه

      1
      1
  15. نام کاربری همون کد ملیتونه من سهام گنجینه بانک شهر خریدم و سودش الان 20 درصده سالانه ولی اوایل 22 درصد بود تو مرداد و شهریور و مهر97 سودش هرماه به حساب بانک شهری که توی سایت موقع شروع بانک براتون درج کرده واریز می شه

  16. سلام.من نام کاربری و رمزمو فراموش کردم
    برای ثبت نام مجدد هم میگه این کدملی قبلا استفاده شده
    چیکار کنم؟

    1
    8
    1. گزینه ی فراموشی رمز رو بزن – بعد یه پیامک به موبایلت می فرسته – البته اگر موبایلت رو موقع ثبت نام نوشته باشی – در غیر اینصورت میری بانک موبایلت رو ثبت میکنی بعد میایی گزینه ی فراموشی رو میزنی

  17. سمیرا روحانیان

    سلام وقت بخیر خسته نباشید . من تو بانک شهر حساب باز کردم واوایل صندوق زرین بودم تااینکه خود کارمندبانک گفت زرین ابطال بزن بزار صندوق امین اشنا منم قبول کردم الان خود شعبه مرکزیش میگه نباید این کارو میکرد کارمند بانک ………….چکار کنم ؟ یعنی چی ؟

    1
    3
  18. من مدتیه تو این صندوق سرمایه گذاری کردم خیلی هم راضی هستم به خصوص که امکان صدور وابطال اینترنتی هم فراهم شده همین بهمن ماه هم دو بار صدور زدم ودرخواستم پذیرفته شده وتتمه پولم هم به حسابم واریز شده

    1
    4
  19. سلام
    جهت افتتاح حساب یا قدم اول نیازهست حتما به بانک مراجعه شود یا بصورت اینترنتی ازخانه امکان پذیراست لطفا راهنمایی بفرمائید.
    متشکرم محمد

    1
    6
  20. زري تاج سليماني طادي

    سلام من خیلی راضی هستم واز همه ی کسانی که در این رَآه قدمی برداشته اند بسیار سپاسگزارم چون به راحتی سرمایه گزاری کردم ودوست دارم به سرمایه گزاران برای تشویق جوایزی اهدا شود??

    4
    12
  21. این سامانه عالیه. دلیلش هم اینه که بدون نیاز به مراجعه بانکی و خیلی سریع میشه سرمایه گذاری کرد. حسن دیگه اش اینه که شما حتی با دپیست هزارتومن میتونی سهم بخری درصورتیکه از طریق بانک باید بالای یک میلیون پول ببری تا کار انجام بشه. خلاصه اش اینکه من در سه صندوق سهام دارم و بسیار راضی و خشنودم. هر وقتم بخوام برداشت کنم دوساعت بعد پول تو حسابمه درصورتیکه از طریق بانک دو روز طول میکشه

    7
    10
  22. من فقط میخوام بدونم روزهای تعطیل ابطال بزنیم همون روز میاد بحساب یا
    در موقعه ای که ابطال میزنیم لغو ابطال میشه زد

    8
    13
  23. سلام.من دراول مهر۹۷ در گنجینه زرین شهر ۹۰میلیون و ۴۰۰هزارتومان سپرده گذاری کردم.آخرماه بم سود ۲۲درصد پرداخت نشد و ظمناََ ۴۰۰هزارتومان از اصل سپرده ام رو خوردند.برای فهمیدن علتش به بانک شهر رفتم و چندبار هم با
    کارشناسان در تهران تماس گرفتم. هیچکس جواب قانع کننده بم نداد.

    16
    21
    1. سهیلا آقائی

      چون قیمت هر واحد در طول ماه تغییر می‌کنه. اول ماه که سودها تقسیم می‌شه، قیمت هر واحد به مبلغ کف می‌رسه، اما تا آخر ماه کم کم افزایش داریم. به نظرم بهترین کار اینه که اول ماه صدور بزنیم که واحدها رو با قیمت کف بخریم و موقع ابطال، اواخر ماه اقدام کنیم تا ارزش واحدمون بالاتر باشه. فکر میکنم بیست و پنجم تا بیست و هشتم خوب باشه برای ابطال. دلیل اینکه خیلی ها میگن چرا مبلغ سرمایه‌م کم شده همین هست.

  24. سلام من گنجینه زرین سپرده گذاشتم حالامیخوام یمقدارشوبرداشت کنم چجوری میتونم؟ممنون میشم راهنماییم کنید

    12
    30
    1. سلام دوست عزیز برای برداشت پولت کافیه در سامانه مقدار را مشخص کنی وسپس گزینه ابطال را بزنی بسته به ساعتی که این کاررو انجام دادی همون روز یا حداکثر فردا پول به حسابت واریز میشه .

      3
      8
  25. یه بنده خدا

    به نظر من اصلا راه خوبی برای سرمایه گذاری نیست.زمانی که میخواهی صدور بزنی مبلغ بیشتره و زمانی که قصد ابطال داری مبلغ کمتره در واقع پولتو با دست خودت میاری میذاری و اگر همون موقع بخوای برداری از پولت یه مبلغی پر میزنه میره.اسم این کار رو چی باید گذاشت؟؟؟؟؟

    12
    40
    1. سلام بابت هر صد هزار تومان که یک واحد می شود ۲۰۰ تومان بابت کارمزد فقط یکبار در طول کل دوره ای که پول شما سرمایه گزارشی میشه کم می‌کنن که این۲۰۰تومان با گذشت دو روز پس از تایید پول شما نیز جبران میشه و شما بعد دیروز مبلغ کل پول که واریز کردین رو میتونین پس بگیرین با ابطال اون مبلغ یا علی

      3
      3
  26. من با وجود اینکه سرمایه گزاری کردم ولی میترسم.هر روز چک میکنم حسابمو ببینم پولم سرجاشه.من نمیدونم وقتی هیچ سندی نیس که ما چقد پول داریم چرا باید اطمینان کنیم به این صندوق.بعدش نرخ هر سهم بالا پایین میشه اصلا رو اصول نیست.اومدیمو نرخ هر سهمو پایین آوردن بعدش چه باید کرد.کی کاملا اطمینان داره.هرکی اطمینان کامل داره توجیح کنه لطفا

    9
    23
  27. آقای میرزایی عزیز سود تضمین شده صندوق گنجینه زرین شهر 18% ، اما دو ماهه اخیر 20% سود داده و باشناختی که من ازاین بانک دارم بعد از چراغ سبز دولت برای پرداخت سود 20% درصدی از طریق فروش اوراق مشارکت در شعب تمام بانکها ، سود این صندوق بیشتر هم خواهد شد.

    2
    18
  28. درود ، من قبل از اینکه تو سایت bishop فعالیت کنم به صورت حضوری و از طریق شعبه بانک شهر سهام گنجینه زرین خریداری کرده بودم ، هر بار که میخواستم سهامم صدور یا ابطال بزنم حضوری به بانک مراجعه میکردم ، تا جاییکه کارمند بانک گفت از این به بعد فقط از طریق سامانه ibshop میتونی عملیات صدور و ابطال انجام بدی و منم به سایت مراجعه کردم و از اون به بعد تو خونه عملیات بانکیمو انجام میدم .
    من از این سامانه راضی هستم .
    ضامن نقد شوندگی که بانک شهر دیگه جای نگرانی نداره .
    تضمین سودش 18 % ولی الان داره 20% سود میده و شک ندارم بعد از چراغ سبز دولت برای پرداخت سود 20% از طریق فروش اوراق قرضه درچند ماه اخیر سود این صندوق تا 23 الی 24 % هم برسه ، با آرزوی موفقیت برای تمام دوستان ، بدرود

    7
    36
    1. دوست عزیز یه سوال داشتم من یه مبلغی توی صندوق زرین شهر دارم الان میخام یه مبلغ دیگه اضافه کنم و بانک شهر هم نرم باید چیکار کنم؟؟؟؟؟

      8
      18
  29. من میخام سرمایه گذاری کنم نمیدونم ریسکش چقدره کاش بفرمایید چقدر پول گذاشتید و چه مقدار سود دهی داشته ؟
    اگه ممکنه راهنماییم کنید
    SM31382@GMAIL.COM

    6
    35
    1. سلام هرچقدر پول بزاری ۱۰۰۰۰۰هزار بابت درخواست از حسابت کم می کنه بعدش سودش زیر ۲۰٪ من ۱۴۵۴۰۰۰۰هزار گذاشتم ۲۴هزار پس داد بلقیس نوش جان کرد سود کم میده ولی بیشتر نمیده

      1
      7
      1. سلام صندوق گنجینه زرین شهر یکم هر ماه سودش واریز میشه
        ولی برای صندوق صادرات آرمانی۱۷ هر ماه واریز میشه.

        1
        1
  30. من اولش فکر میکردم مثل بقیه حسابها هستش و پول دست بانک میمونه بعدا که رفتم دنبالش و حساب باز کردم فهمیدم ibshop یه مجموعه هستش و فقط حساب زرینش ضامن نقد شوندگیش بانک شهر هستش ولی با این وجود دو ماهه که حساب دارم و تو این دو ماه سود ها بالا بوده. با این حال از پست جمع سایتتون ممنونم خیلی چیزها یاد گرفتم ازش مثلا همین که نرم افزار موبایل هم داره.

    3
    24
  31. من توی این صندوق سهام دارم و از اپلیکیشن استفاده می کنم .مشکلی که دارم اینه که برای صدور واحد هیچ عددی رو قبول نمی کنه و اصلا نمیشه واحد جدید ثبت کرد

    6
    35
    1. دوستان خوب.یکم تحقیق کنید والا صندوقهای سرمایه معتبرتره بانکه به چند دلیل اول اینکه مدیران ومتولیان ذینفع نیستند دوما سرمایه ها یک مقدارش سپرده بانکی یک مقدارش اوراق مشارکت وقرضه واوراق اجاره وبدهی وسهام والله این نیست که پول اماده کسی بتونه یک شبه برداره والفرار..بعدشم لحظه به لحظه کنترل ونظارت مستقیم با وجود سامانه کدال وسنا وتی ام سی….بعدشم این سامانه سجام که الان اومده ریسک وبه صفر میرسونه چون حتی خودشما باید کدسجام بگیرین ویک شماره حساب میدی که همیشه هر جا سرمایه بزارین سودش میاد فقط به اون حساب…یعنی مدیران هم همینن ودر سجام که برای جلوگیری از پولشویی و..اجرا شده تا پول هنگفت بیشتر انچه تعریف شده بحساب متولیان یا مدیران صندوق واریز بشه حساب مسدود میشه…میخام بگم اینقدر که به بازار سرمایه اطمینان هست به خود بانکها نیست ضمن اینکه هم شرعیه وهم سودش تورم زا نیست وهم شما دارین به اشتغال ورشد کشور کمک میکنین..من خودم چند ساله4میلیون سود از امین اشنا میگیرم وهنوز کمتر23درصد نداده..فقط توصیه پرتفوی درست کنید وهر مقدار پول دارین در صندوقهای مختلف ثابت وسهام ومختلط بزارید که از همه بازارها سود کسب کنید واکه یکیش سود نداشت یکی دیگش بازده بده..?

      7
      24
    2. والله من۸تومان گذاشتم همین شروع نشوده200پرید تو پستانکاریش زده ۶۷تومان الباقیش کجا رفته پس

      4
      12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH