تصاویر جدید از صفحه نمایش گوشی خمیده LG G Flex

LGCurved

دیروز برای نخستین بار تصاویر حقیقی از صفحه نمایش جنجالی و منحنی گوشی LG G Flex بر روی شبکه اینترنت پخش شد تا به شایعات مبتنی بر عرضه این محصول در بازه زمانی کوتاه دامن زده شود.

پیش از این، تصاویر رندر شده توسط کامپیوتر از این محصول ارایه شده بود ولی این تصاویر جدید که آن‌ها را مشاهده می‌کنید به صورت رسمی و توسط فرد نامعلومی به رسانه‌های دیجیتالی درز کرده است. این صفه نمایش با انحنای خاص خود نخستین مدل محسوب می‌شود و شاید پیشگامی برای نسل‌های اینده تلفن‌های همراه هوشمند باشد.

LGGFlexCurved

یک وب سایت آرژانتینی برای نخستین بار این تصاویر را در رسانه‌‌ها انتشار داد که البته هنوز با عکس العمل خاصی از سوی شرکت ال‌جی روبرو نشده است، بنا بر اطلاعات منتشر شده یک دوربین 13 مگا پیکسلی نیز بر روی این گوشی وجود داشته است و همچنین صفحه نمایش منحنی این گوشی برخلاف تنها رقیب خود یعنی Galaxy round از شرکت سامسونگ، از قسمت پایین صفحه نمایش دچار انحنا می‌شود که در شرایط استفاده از گوشی در وضعیت LandScape  به راحتی زاویه دید اختصاصی و بسیار خوبی را به کاربر عرضه خواهد نمود که با سیستم تلویزیون‌های منحنی شرکت ال‌جی تشابه زیادی دارد. باید در پایان منتظر ماند و دید که در رقابت اصلی برای عرضه نسل آینده نمایشگرها سامسونگ موفق‌تر خواهد بود و یا ال‌جی! سوالی که تنها پس از عرضه این دو رقیب می‌توان به آن پاسخ قطعی داد.

3 در مورد “تصاویر جدید از صفحه نمایش گوشی خمیده LG G Flex”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH