اپل و برنامه ریزی برای تحویل 10 میلیون آی‌پد ایر در 3 ماه!

ipad hipment

شرکت اپل در برنامه ریزی خود برای سه ماه پایانی سال 2013 عرضه حداقل 10 میلیون  آی‌پد 9.7 اینچی را تعیین نموده و این تعداد بالا از محصول جدید خود را به مشتریان تحویل خواهد نمود که این موضوع با گزارش منابع صنعت آی‌تی نیز همخوانی دارد.

زنجیره تامین کمپانی اپل پس از برنامه ریزی عرضه مدل 9.7 اینچی این شرکت با نام مدل آی‌پد ایر در سه ماهه سوم سال 2013 بازاری 10 میلیونی را برای این محصول جدید تخمین زده است که البته با توجه به شرایط عرضه این محصول، انتظار می‌رود این رقم با فرا رسیدن تعطیلات پایان سال میلادی با اندکی تاخیر به دست بیاید زیرا به صورت طبیعی دامنه خرید گسترده‌تری در طول این مدل وجود خواهد داشت.

آی‌پد ایر از صفحه نمایش تولید شرکت‌های LG، سامسونگ و شارپ استفاده خواهد نمود و محصولات نسل پنجم آی‌پد به ترتیب 70 درصد از نمایشگرهای ال‌جی، 20 درص از سامسونگ و 10 درصد از نمایشگر شارپ بهره خواهند برد. در زمینه  پنل تاچ برای این محصول نیز تکنولوژی GF2 توسط شرکت‌های ژاپنی نیتو و نیشا پرینتینگ تامین خواهد شد. کافیست در نظر بگیرید که شرکت‌های فاکس‌کان الکترونیکس و ریدینت اوپتو الکتورنیکز نیز تولید تعدادی از قطعات این مدل از آی‌پد را بر عهده خواهند داشت و همین امر و گستردگی تولید کنندگان قطعات در سراسر جهان موجب خواهد شد تا کار شرکت اپل برای عرضه محصول خود دشوارتر باشد، ولی با تمام این تفاسیر اقدام شرکت اپل برای برنامه ریزی فروش 10 میلیون آی‌پد ایر و همچنین تایید تیم‌های متخصص در پیش بینی بازار برای این رقم نشان از برنامه ریزی صحیح این شرکت در عرضه این محصول دارند.

4 در مورد “اپل و برنامه ریزی برای تحویل 10 میلیون آی‌پد ایر در 3 ماه!”

    1. احمد محمدحسینی

      به صورت کلی پلتفرم های شبکه 3G و 4G به عنوان حداقل بستر شبکه برای در حرکت بودن با یک تبلت مبتنی بر شبکه مطرحه که ایران از این نظر چندان تعریفی نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH