چهار تغییر در HTC که آینده را برای این برند دگرگون خواهد کرد!

htc-logo

یک گزارش منتشر شده در روز جمعه دلالت بر این دارد که اچ تی سی می‌خواهد برای تغییر روندی که الان بر این برند حاکم است، 4 تغییر به وجود آورد. اولین چیزی که از آن صحبت شد این بود که 3 ماهه گذشته، این کمپانی برای اولین بار ضرر عملکردی در هر 3 ماه خود را اعلام کرد. این در حالی است که اخیرا ریسس کل پیتر چو، برخی از وظایف بازاریابی خود را به خانم مدیر چر وانگ، واگذار کرده بود. چو گفت که مشکل اچ تی سی در واقع نبود تلفنهای میان رد و پایین رده است.

بر طبق آنچه نومورا گفته است، اچ تی سی یک برنامه چهار بخشی برای تغییر مد نظر دارد که در همین ابتدایش با واگذاری مسیولیت فروش و برقراری مدیریت زنجیره‌ای به مدیر وانگ آنرا آغاز کرده است و آقای چو هم به ساخت محصولات می‌پردازد. بعلاوه احتمال دارد که این برند ساخت محصولاتش را به برخی از شرکت‌های دیگر مثل فاکسکان و وینسترون بسپارد. تغییر بعدی به همکاری با مدیا تک برای ساخت پردازشگرهای ارزان قیمت‌تر برای محصولات میان رده و پایین رده است. این در حالی است که اولین پردازشگر هشت هسته‌ای واقعی از مدیا تک ماه بعد آغاز به کار می‌کند.

آخرین تغییر برای اچ تی سی مرتبط به ایجاد یک شراکت استراتژیک با چاینا موبایل بزرگترین اوپراتور در دنیا است. قطعا چاینا موبایل برای هر برندی یک دوست خوب است.

مساله دیگری که می‌ماند موفق نبودن این برند در بازاریابی است. متاسفانه این برند فقط 12 میلیون دلار به رابرت داونی  جی آر برای تبلیغات خود پرداخت کرد که چندان هم موفق نبود. تبلیغات باید به گونه‌ای باشند که در آنها ویژگی‌های یک دستگاه برای کاربران به نمایش درآید.

 این چهار برنامه بزرگ برای اچ تی سی، قطعا باعث دگرگونی خواهد شد، اما مشخص نیست که این تغییرات چقدر منجر به پیروزی‌های بیشتر برای این برند شوند!

1 در مورد “چهار تغییر در HTC که آینده را برای این برند دگرگون خواهد کرد!”

  1. مدیا تک واقعا پردازنده های ضعیفی داره.
    در بررسی یکی از سایتها دیدم بصورت تک هسته مقایسه کرده بود ضعیفترین هسته و قدرت پردازش رو داره در بین پردازنده های کنونی.
    به نظر من اشتباه بزرگی هست همکاری اچ تی سی با این کمپانی…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH