افشای جزئیات ساعت ال‌جی Timepiece؛ اسمارت‌واچ هیبریدی ال‌جی با سیستم‌عامل Wear OS

براساس یک شایعه اخیرا مطرح شده، کمپانی ال‌جی مشغول کار بر روی یک مچ‌بند پوشیدنی جدید است. این گجت، ال‌جی واچ Timepiece نام‌گذاری خواهد شد و سیستم‌عامل شرکت گوگل که اخیرا به Wear OS تغییر نام داده است را اجرا خواهد کرد. گفته می‌شود که این اسمارت‌واچ دنباله‌ای از دستگاه‌های ال‌جی واچ اسپورت یا ال‌جی واچ استایل که سال گذشته روانه بازار شدند، نخواهد بود.

در عوض تایم‌پیس یک گجت هیبریدی شامل یک ساعت مکانیکی همراه با اعمالی هوشمند است. ظاهرا این دستگاه با هدف جلب رضایت افرادی ارایه شده که به دنبال بهترین امکانات در هر 2 عالم دیجیتال و آنالوگ هستند. ساعت تایم‌پیس مجهز به بندی از جنس استیل ضدزنگ، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار، عملکرد بسیار دقیق و دستک‌های فیزیکی (برای کار با قابلیت‌های مکانیکی ساعت) است.

این اسمارت‌واچ از یک نمایشگر 1.2 اینچی LCD با رزولوشن 360 در 360 پیکسل و یک باتری با ظرفیت 240 میلی‌آمپرساعت بهره می‌گیرد. ابعاد این ساعت معادل با 45.5 در 45.4 در 12.9 میلی‌متر است و از این نظر در حد فاصل میان گجت‌های واچ اسپورت و ال‌جی واچ استایل قرار خواهد گرفت. بعلاوه تایم‌پیس مجهز به 4 گیگابایت حافظه eMMC، رم 768 مگابایتی و تراشه اسنپ‌دراگون 2100 ساخت شرکت کوالکام است. این ساعت هوشمند از امکاناتی نظیر وای‌فای 802.11n و بلوتوث نسخه 4.2 برخوردار خواهد بود؛ اما از شبکه داده تلفن همراه پشتیبانی نمی‌کند.

تایم‌پیس از طریق یک درگاه USB Type-C شارژ می‌شود و براساس پیش‌بینی‌ها احتمالا فاقد NFC و GPS داخلی خواهد بود. این گجت پوشیدنی با یک بند سیلیکونی 22 میلی‌متری به فروش می‌رسد؛ اما در صورت تمایل می‌توانید آن‌ را با هر چیز دیگری در این اندازه تعویض نمایید. نسخه ویژه ال‌جی واچ تایم‌پیس پلاس نیز به همراه یک بند فلزی و پایه اضافی جهت شارژ عرضه خواهد شد.

ساعت تایم‌پیس در روز دوشنبه آینده (30 آوریل) می‌تواند رسما معرفی شود. این گجت در 2 مدل رنگی جدید مشکی و نقره‌ای فروخته می‌شود و طی ماه ژوئن در سراسر جهان قابل خریداری خواهد بود.

2 در مورد “افشای جزئیات ساعت ال‌جی Timepiece؛ اسمارت‌واچ هیبریدی ال‌جی با سیستم‌عامل Wear OS”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH