نسخه اندرویدی اسکایپ به‌روز شد

اسکایپ مخصوص سیستم عامل اندروید با ویژگی‌های جدید و بهبود عملکرد، به‌روزرسانی شد. مایکروسافت با بررسی نظرات کاربران و بازخورد آنها از نسخه‌های جدید و رفع نواقص و فراهم آوردن ویژگی‌های بهتر، بلافاصله به‌روزسانی بعدی اسکایپ را نیز منتشر خواهد کرد.

اسکایپ

مهم‌ترین قابلیتی که در این به‌روزرسانی اضافه شده است، پشتیبانی از تماس اندروید است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا با ضربه زدن بر روی هر شماره‌ تلفنی در لیست تماس اندروید، مرورگر‌ها و دیگر اپلیکیشن‌ها از طریق Skype Credit، اقدام به برقراری تماس با اسکایپ خود نمایند. این آیتم جدید تنها زمانی که بر روی شماره تلفن ضربه (Tap) بزنید در دسترس خواهد بود.

تغییرات دیگر در این نسخه مربوط به بهبود وضعیت پایداری و امنیت بهتر نرم‌افزار است، بنابراین انتظار می‌رود با انجام این به‌روزرسانی وضعیت کارکرد اسکایپ بسیار بهتر و روان‌‌تر گردد. مایکروسافت در چند ماه اخیر به صورت منظم و با فواصل زمانی کوتاه اقدام به انتشار نسخه‌های جدید‌تری برای این اپلیکیشن نموده است اما به نظر می‌رسد که مهندسان ساکن در شهر ردموند بیشتر علاقه دارند که بر روی نسخه اندرویدی اسکایپ کار کنند.

شما می‌توانید آخرین نسخه از به‌روزرسانی اپلیکیشن اندرویدی اسکایپ را از این لینک دریافت کنید.

3 در مورد “نسخه اندرویدی اسکایپ به‌روز شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH