رسما تایید شد: نوکیا X با نمایشگر برش‌خورده در روز 1

کمپانی HMD Global در تدارک معرفی یکی از جنجالی‌ترین اسمارت‌فون‌های خود با نام نوکیا X است. اگرچه اخیرا این گوشی در چین به نمایش گذاشته شد؛ اما هنوز نوکیا X رسما معرفی نشده است و تا اواسط ماه مه نیز احتمالا چنین رویدادی رخ نخواهد داد. دعوتنامه ارسال شده توسط HMD Global، رونمایی از نوکیا X در روز 16 مه را تایید می‌کند. کمپانی فنلاندی مشغول برگزاری رویدادی 5 روزه در شهر پکن چین است؛ جایی که این شرکت کلیه اسمارت‌فون‌ها و فیچرفون‌های خود را به نمایش گذاشته است. با این‌حال صرف‌نظر از دستگاه‌هایی که در حال حاضر به بازار عرضه شده‌اند، HMD Global اقدام به نمایش گجتی نموده که هنوز معرفی نشده است و نوکیا X نام دارد.

در حقیقت بسیاری از بیلبوردهای تبلیغاتی واقع شده در نزدیکی محل برگزاری مراسم به تبلیغ گوشی نوکیا X پرداخته‌اند. با این‌حال نوکیا X حداقل تا 2 هفته آینده معرفی نخواهد شد. با وجود نمایش نوکیا X در رویداد مذکور، هیچ‌گونه اطلاعاتی پیرامون مشخصات این اسمارت‌فون منتشر نشده است. همچنین به منظور جلوگیری از دسترسی افراد به هرگونه مشخصات سخت‌افزاری محصول، ظاهرا دستگاه در وضعیت قفل شده قرار گرفته است.

براساس دعوتنامه رسمی کمپانی HMD Global، نوکیا X در روز 16 مه و هم‌زمان با رونمایی اروپایی اسمارت‌فون وان‌پلاس 6 معرفی خواهد شد. علی‌رغم آن‌که دعوتنامه هیچ اشاره‌ای به نام نوکیا X نکرده؛ اما در حقیقت هندستی با نمایشگر برش‌خورده را نمایش داده است. احتمالا این تصویر متعلق به دستگاهی است که HMD Global در ماه آینده قصد معرفی آن‌ را دارد.

2 در مورد “رسما تایید شد: نوکیا X با نمایشگر برش‌خورده در روز 1”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH