ارزان‌ترین نسخه آنلاک شده اسمارت‌فون گلکسی‌نوت 8 را از مایکروسافت خریداری کنید!

نسخه رسمی و آنلاک شده گوشی گلکسی‌نوت 8 به طور معمول با قیمت 950 دلار در ایالات‌متحده عرضه می‌شود. اما اکنون سامسونگ با کاهش 100 دلاری قیمت این اسمارت‌فون، آن‌ را با قیمت 850 دلار عرضه می‌کند. با این‌حال در صورتی که مایل به خریداری نسخه آنلاک شده گلکسی‌ نوت 8 با مناسب‌ترین قیمت هستید، نبایستی این دستگاه را از سامسونگ خریداری نمایید. بلکه در عوض آن‌ را از فروشگاه مایکروسافت تهیه کنید.

اکنون مایکروسافت، فبلت گلکسی‌ نوت 8 سامسونگ را تنها با قیمت 829.99 دلار به فروش می‌رساند. مسلما این تخفیف چندان قابل‌توجه نیست؛ اما همچنان 20 دلار ارزان‌تر از قیمت‌گذاری سامسونگ برای گلکسی‌ نوت 8 است. در واقع این مبلغ، پایین‌ترین قیمت‌گذاری گلکسی‌نوت 8 تا به امروز محسوب می‌شود (البته تا زمانی که در مورد نسخه آمریکایی و رسمی این اسمارت‌فون صحبت می‌کنیم).

فروشگاه مایکروسافت فبلت نوت 8 را تنها در یک مدل مشکی رنگ ارایه می‌کند. بعلاوه شما می‌توانید این هندست را از هر مکان دیگری تهیه نمایید. با این وجود، مایکروسافت به شما پیشنهاد می‌کند تا لانچر مایکروسافت که با نام Arrow Launcher شناخته شده است را بر روی دستگاه خود نصب کنید. در حال حاضر لانچر اندرویدی مایکروسافت به صورت رایگان از گوگل‌ پلی قابل دانلود خواهد بود.

همچنین می‌توانید فبلت سامسونگ گلکسی‌ نوت 8 را از فروشگاه‌های مایکروسافت در سراسر ایالات‌متحده و یا به صورت آنلاین خریداری کنید. فروش این گوشی تا روز 19 ماه مه یا پیش از اتمام موجودی محصول ادامه خواهد یافت. آیا شما نیز مایل به خریداری این گوشی هستید؟

2 در مورد “ارزان‌ترین نسخه آنلاک شده اسمارت‌فون گلکسی‌نوت 8 را از مایکروسافت خریداری کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH